November 26, 2002
Coore wrote: Du kan ju göra teknik programmet ganska slappt och lätt ifall du vill... Om du bara struntar i att läsa någon mera matte än MatteC och om du skiter i FysikB... Men då kan det bli lite svårt att komma in på några vettiga högskolor....
precis så har jag gjort 🙂
Men jag kan ju läsa i princip alla utbildningar på högskolan som inte har
-ingenjör i namnet 🙂
smirrnoff wrote: har just nu 230..
haha, jag hade 235 🙂
July 11, 2002
Öwall wrote: Jag hade godkänt i:
Bild, Idrott, Biologi, Samhällskunskap och Religion
VG i:
Hemkunskap, Musik, Fysik, Kemi, Geografi, Historia, Slöjd, Svennska och Teknik
och slutligen, MVG i:
Engelska, Matematik och SpanskaEdit: Ja just det, jag ska till Lindvallen vecka två.
hehe idrott G? *asg*
Men respect att du hade MVG i matte. Men hur är det för dig på teknik? tar matten/fysiken kål på en? och i fysiken vad får ni göra?
hääärligt, då kan vi ses i lindvallen, vart kommer ni bo? vi kommer bo 3km i en stuga från liftarna och jippot..
November 26, 2002
På fysiken är det väldigt spridda saker. det är allt från ellära till krafter och friktion.
om du inte är så duktig på matte kan det ta knäcken på dig. vi har sju som har hoppat av, varav fem hoppade av för att det var för svårt.
Vi ska bo i en stuga 500 meter från närmaste lift, det är bara att spänna på skidorna och åka dit!
July 11, 2002
Öwall wrote: På fysiken är det väldigt spridda saker. det är allt från ellära till krafter och friktion.
om du inte är så duktig på matte kan det ta knäcken på dig. vi har sju som har hoppat av, varav fem hoppade av för att det var för svårt.Vi ska bo i en stuga 500 meter från närmaste lift, det är bara att spänna på skidorna och åka dit!
Kommer söka till teknik har jag bestämt mig, sen får jag läsa in massa elkurser så kan jag möjligtvis få behörighet med el..
Jag är ganska tålamodig, kan sitta o tänka på olika problem i timmar..
läser ni matte A?
May 23, 2001
Smirnoff wrote:
Kommer söka till teknik har jag bestämt mig, sen får jag läsa in massa elkurser så kan jag möjligtvis få behörighet med el..
Jag är ganska tålamodig, kan sitta o tänka på olika problem i timmar..
läser ni matte A?
Så många elkurser är det inte du behöver läsa in tror jag... Vi behöver inte alls läsa in mycket för att bli certificerade [stavning] som de som går installation blir... Dock så läste vi ju massa EL i ettan oxo...
2 Guest(s)