December 15, 2002
Hellspawn79 wrote: Japp...Zlatan har nu vuxit upp som spelare. Nu är han mer lagspelare, fast fortfarande mycket individuell.
Detta gör honom nu till en världsspelare av mycket hög klass.
Får säga att Isaksson är jävligt bra oxå, fast han spelar i DIF..[quote=azN-]OK, ledsen att i glädjeruset, men ett sånt här misstag får bara inte hända när det är fotbolls-EM.
Det heter inte period i fotboll, det heter halvlek 🙂
Word...
men han kanske menade under en period i halvleken... :bgrin:
Han spelar numer i Rennes, kontraktet är strax klart 🙂
October 1, 2003
Vilka killar 😉 Helt klart var det ju Kim Källström som enligt mig fick fart på spelet.. Och shit vilket offensivt lag vi hade där i slutet.. Höll på att riva ner soffan när Italien fick hörnan i slutet och världens läge att göra mål för ? kommer inte ihåg men dom fick en riktigt het chans i slutet... Man var riktigt orolig där.. förlåt om jag skriver osammanhängande men börjar bli lite smått trött....
Sova nu 😉 gnatt på er
Jag är faktiskt granne med Plupp..
February 4, 2003
Nej Callister 😛
Tisdag.
För övrigt, läs:
http://www.aftonbladet.se/vss/.....72,00.html
Jävla Stockholmare ibland asså!
January 5, 2002
Det som avgjorde matchen för vår del var att Italienarna aldrig lär sig; man kan inte släppa efter sådär jävla mycket bara för att man gjort ett mål. Italien dominerade ju hela första halvlek, men i andra lät de oss vinna mittfältet och efter de offensiva bytena tog det fart ordentligt.
Nu är EM nästan säkrat; så länge vi inte torskar mot danskarna så går vi vidare antingen på poäng eller målskillnad. Kanonbra 🙂
September 5, 2001
Zlatan och Isaksson var kungar igår.
Henke var var väl sådär i första men BRA mycket bättre i andra.
Ljungberg föll som vanligt, med hans klumpighet var mest possitiv igår.
Svensson hörde man aldrig av 🙁
Johnsson var grym men vem fan är grabben? Aldrig hört talas om honom.
Allbäck gjorde grymt bra ifrån sig!
Bra kämpat säger jag, Italien har bra mycket bättre spelare än Sverige. 1-1 är inte dåligt!
Plocka Danmark nu så är det klart!
1 Guest(s)