January 5, 2002
Såg inte Hollands match, nån kanske kan berätta lite?
Tyskland spelade dock bedrövligt, och något jag för allt i världen inte förstår är varför man bara satte upp en enda forward?! De borde spelat med åtminstone tre! Sen undrar tyskarna varför de inte gör mål! Dock fick de några chanser som de sumpade. Värst måste ju vara skottet som gick i stolpen, hur kan idioten skjuta rätt på målvakten i ett sånt läge? Vidare tycks Tyskland inte ha några bra forwards som springer på inläggen, i slutet var det ju fan bara Klose som gjorde det. Slutligen tycker jag att de gjorde precis samma fel som Sverige gjorde i Hockey-VM, man kan inte låta hela spelet gå genom en enda spelare.
January 5, 2002
Hockey-VM nu i vintras. Sverige - Canada, när man lät hela spelet gå igenom Forsberg. Det slutade med att kanadensarna plockade Foppa, sen skapade vi knappt något alls, förutom Jörgen Jönssons sporadiska initiativtaganden.
Nåja, nu är det fotboll som gäller 😀 Vad jag menade var att spelet hela tiden gick genom Ballack och att det var otroligt dåligt. Segt och trist.
February 15, 2003
Ehrm okej, håller inte riktigt med dig där, men skitsamma !
Tyckte inte tyskarna va så dåliga (såg iofs inte hela matchen, bara sista halvtimmen) , men samtidigt hade dom oflyt och framförallt OSKÄRPA i avsluten. Hade dom varit kyligare och satt sina chanser så hade dom ju vunnit, och varit vidare till kvarten !
1 Guest(s)