January 20, 2003
Anton aka [NH wrote: Woxxman][quote=pewe`]släng upp... går aldrig att se första målet för många gånger 😉
Hmm sitter på modem och det är en 24 MB stor fil, lyckas inte komprimera MPEG2 filen till divx eller liknande.
Funkar inte i virtualdub t.ex. Någon som kan tipsa om en MPEG2-to-DivX encoder?
Henkes nickmål var ju i stil med Dahlins nickmål 94.. nåt av det snyggaste jag sett på länge..
Exakt vad jag tänkte när målet kom 🙂
Det var rent glädjefnatt och jag hade defenitivt inte hämtat mig innan 3-0 målet 😀
Testa med TMPGenc?
Jag tänkte willhelmson-henke = kenneth - dahlin 😉
pompougnac wrote: [quote=Anton aka [NH]Woxxman][quote=pewe`]släng upp... går aldrig att se första målet för många gånger 😉
Hmm sitter på modem och det är en 24 MB stor fil, lyckas inte komprimera MPEG2 filen till divx eller liknande.
Funkar inte i virtualdub t.ex. Någon som kan tipsa om en MPEG2-to-DivX encoder?
Henkes nickmål var ju i stil med Dahlins nickmål 94.. nåt av det snyggaste jag sett på länge..
Exakt vad jag tänkte när målet kom 🙂
Det var rent glädjefnatt och jag hade defenitivt inte hämtat mig innan 3-0 målet 😀
Testa med TMPGenc?
Jag tänkte willhelmson-henke = kenneth - dahlin 😉
Testade för ett par minuter sedan, ser ut att funka prima. Dock blir nog kvalitén lite halvtaskig pga. hög kompression. Men räkna med att den kommer synas i en kommande recension då den är inspelad från en produkt som snart kommer recenseras.
DigitalTV på projektor är en gudsgåva vid sådana här tillfällen! 🙂
Tekniknörd som gillar att träna.
January 31, 2003
Här är de fem skönheterna samlade, tyvärr i något bristfällig kvalité men ändå. Originalfilen kan jag slänga upp senare och det är i riktigt bra kvalité. TV4 har haft mycket bra kvalité på sändningen faktiskt, legat i snitt på knappt 5 Mbps vilket är mycket bra för digitalTV.
October 1, 2003
Bull wrote: Jag tycker faktiskt att man som förbunskapten för landslaget efter detta, bänkar Lukic och flyttar ner Nilsson och kör Källström,Svensson,Ljungberg och Wilhelmsson på mitten
Zlatan och Henke på topp är gudomliga (HT ngn)
njae, snarare Ljungberg, Källström, Linderoth och Wilhelmsson...
Jag är faktiskt granne med Plupp..
October 1, 2003
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Här är de fem skönheterna samlade, tyvärr i något bristfällig kvalité men ändå. Originalfilen kan jag slänga upp senare och det är i riktigt bra kvalité. TV4 har haft mycket bra kvalité på sändningen faktiskt, legat i snitt på knappt 5 Mbps vilket är mycket bra för digitalTV.
Härligt 😉
Jag är faktiskt granne med Plupp..
azN- wrote: hmmm... 3-1, inte med Isaksson i målet inte 😀
*EDIT* Btw: Anton, kommer man kunna hitta mål från resten av Sverige matcherna här också eller?(om det blir några fler mål dvs). Vore kul att ha alla liksom.
Jag ska försöka spela in dem också, tyvärr är jag på dreamhack under Sverige - Italien men det borde kunna gå att spela in på repriser eller liknande.
Får se om jag kan lösa det, vill gärna ha det själv så jag ska försöka. Kommer även spela in andra schyssta mål om det blir några... 😉
Tycker defenitivt inte att Zlatan är en diva på samma sätt längre. Och det var för övrigt väldigt länge sedan han var en "jobbig" diva om man ska se det så.
Han var ruggigt duktig mot bulgarien och jag tycker absolut det var bra att han fick slå straffen, speciellt då han satte den.
Tycker han helt klart var värd ett mål och det är viktigt för självförtroendet i de kommande matcherna att han gjort mål.
Mycket stort av Henke att låta Zlatan ta den för övrigt!
2 Guest(s)