December 15, 2002
Jag tycker Zlatan var mycket bättre än Larsson i matchen, han tog tag i bollen, höll i den så att anfallen blev längre. Han förtjänade att få ett spelmål, han hade ju några farliga lägen, bla när han först plockade ner bollen skitsnyggt men sen skjöt på en försvarare. Sen hade han ju en nick som gick en bit över ribban efter ett inlägg från Anders Svensson.
May 1, 2003
Samster wrote: [quote=M_]Edman var het, och det var också Larsson. Och vf sägs det att Svensson inte är i form,?! (han hade del i 3 mål av 5..) Zlatan var kass, oj oj, han är inte het.
Och hörrni, Ljungberg, han FILMADE?! [-X aj aj
Utgår från att du bara driver!
Exakt, fattar inte vad han snackar om. Jag tycker Zlatan var jäkligt bra, han jobbade ju som satan. Och när filmade Ljungberg?
January 23, 2002
Marron wrote: [quote=Samster][quote=M_]Edman var het, och det var också Larsson. Och vf sägs det att Svensson inte är i form,?! (han hade del i 3 mål av 5..) Zlatan var kass, oj oj, han är inte het.
Exakt, fattar inte vad han snackar om. Jag tycker Zlatan var jäkligt bra, han jobbade ju som f*n. Och när filmade Ljungberg?
Du måste hålla med om att Ljungberg föll ganska lätt i straffsituationen men där var ju kontakt så självklart var det ju inte filmning. :bgrin:
May 1, 2003
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Här är de fem skönheterna samlade, tyvärr i något bristfällig kvalité men ändå. Originalfilen kan jag slänga upp senare och det är i riktigt bra kvalité. TV4 har haft mycket bra kvalité på sändningen faktiskt, legat i snitt på knappt 5 Mbps vilket är mycket bra för digitalTV.
Åhh va bra 😀 Man tackar man tackar =)
Jäklar va glad jag blir om de tar Italien nu på fredag, om de gör det tror jag det kan gå väldigt bra!
May 1, 2003
Steel wrote: [quote=Marron][quote=Samster][quote=M_]Edman var het, och det var också Larsson. Och vf sägs det att Svensson inte är i form,?! (han hade del i 3 mål av 5..) Zlatan var kass, oj oj, han är inte het.
Exakt, fattar inte vad han snackar om. Jag tycker Zlatan var jäkligt bra, han jobbade ju som f*n. Och när filmade Ljungberg?
Du måste hålla med om att Ljungberg föll ganska lätt i straffsituationen men där var ju kontakt så självklart var det ju inte filmning. :bgrin:
Jo, men fasiken inte så lätt som bulgarerna, jäklar va de föll som korthus..
Dessutom tycker jag nästan det var utanför straffområdet.. men vad gör det 😛
October 1, 2003
haha.. tyckte det jag också.. såg ut som att han blev touchad (tolka det hur ni vill 😉 ) på utsidan av straffområdet men att han löpte in och ramlade.. borde nog ha varit frispark. Däremot förtjänade Sverige en straff efter domarens ingripande som slutade med indirekt frispark i början på matchen.
Jag är faktiskt granne med Plupp..
May 1, 2003
CoLiC wrote: Zlatan är en Diva, punkt slut.
Tycker inte han betedde sig som en diva igår.
Han uppträdde som en riktig lagspelare. Han kämpade och slet och jobbade verkligen.
Till skillnad från Tooti, Vieri och Del Piero i Italien som bara gick omkring som om de var ute på Söndagspromenad lr nåt. Där har du riktiga divor.
Nu är jag bara rädd att det blir magplask i de övriga matcherna när man är så här upprymd.. Men det känns faktiskt som att det kan gå riktigt bra!
Om vi piskar Italien är det så jäkla skönt.. 🙂
Tekniknörd som gillar att träna.
July 4, 2003
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Här är de fem skönheterna samlade, tyvärr i något bristfällig kvalité men ändå. Originalfilen kan jag slänga upp senare och det är i riktigt bra kvalité. TV4 har haft mycket bra kvalité på sändningen faktiskt, legat i snitt på knappt 5 Mbps vilket är mycket bra för digitalTV.
När jag kollar blir bilden typ "indelad" i 5 delar, sen blir det typ grönt bakgrund, är det codec fel. Vilken codec ska ja använda?
2 Guest(s)