March 15, 2002
pewe` wrote: Tyckte Danmark spelade ut Sverige helt i större delen av matchen.. Dock tror jag inte för en sekund att matchen var uppgjord..
Nej det tror knappast jag heller med tanke på att Sveriges mål kom så sent i matchen. Dessutom så var ju Danmark närmare 3-1 än Sverige 2-2 i stort sett hela tiden. 😉
October 1, 2003
kan ta å leta reda på Gazetta della sporta (stavning ? 😉 ) Återkommer med edit
[Edit] http://www.gazzetta.it/ här komemr länken. Den verkar dock lite seg 😉 antar att många försöker nå den.. [/Edit]
[Edit2] Verkar rent omöjligt att komma in på siten 🙂 [/Edit2]
Jag är faktiskt granne med Plupp..
January 5, 2002
Nära att spaggarna fick pisk (oavgjort mot bulgarien är lika med pisk ) av Bulgarien också, sen kom Jonsons kvittering, underbar match. Sen måste jag berömma danskarna för ett ruskigt bra spel och två kanonmål.
GatriC: Underbart, inte sant?
Vitamin-C: Hade varit ännu roligare om spaggarna spelat oavgjort mot Bulgarien
October 1, 2003
FonzzziE wrote: matchen va uppgjord ... konstigt att d just skulle bli 2-2
Som spazz skrev så är det det mesta som talar emot det. Jag menar Danmark var såå mycket nämare 3-1 än Sverige var 2-2 men slutminutrar verkar vara Sveriges grejj
Jag är faktiskt granne med Plupp..
May 17, 2004
snyde: nee 😉
Å vilken känsla med sista målet 😀 och sen humorn när de stod och passade runt när man vet att italjenarna hade gjort ett mål och var säkert nöjda med vinsten :D:D Ändå skratten som tog allt när man fick se skylten
Dansken wrote: 2-2
Nordic Victory
bye bye italy
June 17, 2001
http://ekstrabladet.dk/VisArti.....eID=253697
Läs den sköningen då.. hahaha
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
March 15, 2002
pewe` wrote: [quote=FonzzziE]matchen va uppgjord ... konstigt att d just skulle bli 2-2
Som spazz skrev så är det det mesta som talar emot det. Jag menar Danmark var såå mycket nämare 3-1 än Sverige var 2-2 men slutminutrar verkar vara Sveriges grejj
Ja det ser verkligen till att åskådarna får valuta för pengarna och att vi hemma i tv-sofforna hålls på sträckbänken. 😉
June 17, 2001
Vitamin-C wrote: snyde: nee 😉
Å vilken känsla med sista målet 😀 och sen humorn när de stod och passade runt när man vet att italjenarna hade gjort ett mål och var säkert nöjda med vinsten :D:D Ändå skratten som tog allt när man fick se skylten[quote=Dansken] 2-2
Nordic Victory
bye bye italy
Jag kan inget annat än att hålla med. Jag höll på att dö av garv när jag såg den.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
3 Guest(s)