March 15, 2002
Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=Vitamin-C]snyde: nee 😉
Å vilken känsla med sista målet 😀 och sen humorn när de stod och passade runt när man vet att italjenarna hade gjort ett mål och var säkert nöjda med vinsten :D:D Ändå skratten som tog allt när man fick se skylten[quote=Dansken] 2-2
Nordic Victory
bye bye italy
Jag kan inget annat än att hålla med. Jag höll på att dö av garv när jag såg den.
Jo jag med, dessutom är det rätt lustigt att så många i danmark har satsat på 2-2. 😀
May 17, 2004
http://babelfish.altavista.com.....azzetta.it
Här är den italjenska sidan översatt til engelska 😀
Shit!! Det är det enda jag har att säga.. 😛
Det såg ju inte direkt positivt ut under matchen måste man erkänna.. Men hur.. HUR... kan det blir 2-2 i 89 min och 2-1 för Italien i 94 min.. det är bara helt overkligt..
Hade gett min högerarm för att kunna Italienska just nu.. bablefish är inte direkt ett ess på att översätta gazzetta... 🙂
Tekniknörd som gillar att träna.
June 17, 2002
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Shit!! Det är det enda jag har att säga.. 😛
Det såg ju inte direkt positivt ut under matchen måste man erkänna.. Men hur.. HUR... kan det blir 2-2 i 89 min och 2-1 för Italien i 94 min.. det är bara helt overkligt..
Hade gett min högerarm för att kunna Italienska just nu.. bablefish är inte direkt ett ess på att översätta gazzetta... 🙂
Vaddå.. det vart väl 1-1 mellan Italien o Bulgarien??
June 17, 2001
Ok att inte jag heller gillar italien, framför allt inte efter Tottis spottattack mot dansken. Men håll tillbaka lite. Ingen direkt hetts mot folkgrupp här tack!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
February 10, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=Anton aka [NH]Woxxman]Shit!! Det är det enda jag har att säga.. 😛
Nope, dem gjorde mål i 94 minuten, troligen efter du lämnat TVn alltså 😉
men vem bryr sig? italienarna blir bara ännu argare nu ;D;DD;D;
March 15, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=Anton aka [NH]Woxxman]Shit!! Det är det enda jag har att säga.. 😛
Nepps, Italien gjorde ett mål till i 94:e minuten. 🙂
September 12, 2001
Alex aka NH|WiggeR wrote: Ok att inte jag heller gillar italien, framför allt inte efter Tottis spottattack mot dansken. Men håll tillbaka lite. Ingen direkt hetts mot folkgrupp här tack!
Ändå är det hur skönt som helst att se när dom styvkorkarna gick på en rejäl mina. 😀
October 1, 2003
Super-Svensson wrote: Haha det var ju uppgjrot !
För fan såg ni inte målvaktens ingripande på målet? Han tog ju för fan ner armarna !
Och backarna ! Hahaha 3 man på en och ingen går på !
Men men, 2-2 är ett klockrent resultat ! 🙂
psssst.. Lova att inte säga åt Italienarna
Jag är faktiskt granne med Plupp..
March 15, 2002
skiroy wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR]Ok att inte jag heller gillar italien, framför allt inte efter Tottis spottattack mot dansken. Men håll tillbaka lite. Ingen direkt hetts mot folkgrupp här tack!
Ändå är det hur skönt som helst att se när dom styvkorkarna gick på en rejäl mina. 😀
Jo aboslut, speciellt efter de senaste dagarna där de endast har pratat om Sverige-Danmark matchen och tagit en seger mot Bulgarien förgiven. 😉 Visst, de vann ju iofs men det var inte långt ifrån att Bulgarien höll undan. 😉
2 Guest(s)