February 23, 2004
Ni som tror att det var uppgjort måste vara kokta i skit.
Danmark var ju som sagt jävligt nära 3-1 ledning några gånger. Tror ni att Danmark skulle spela så "farligt" om dem inte ville riskera deras uppgjorda resultat?
Bra kämpat Sverige!
Och kul att inte Italien tog sig igenom gruppspelet.. nu blir det mycket skriverier att läsa om 🙂
June 17, 2001
taffiz wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR][quote=taffiz]Lite svårt att göra upp en fotbollsmatch.
Orka med att spaggarna wajjnar.
HEY!!! Vårda språket nu!!
Ursäkta mig men anser du att ordet "spaggarna" hetsar mot en viss folkgrupp??
Ja, så lägg ner!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
February 15, 2003
pcw wrote: Ni som tror att det var uppgjort måste vara kokta i skit.
Danmark var ju som sagt jävligt nära 3-1 ledning några gånger. Tror ni att Danmark skulle spela så "farligt" om dem inte ville riskera deras uppgjorda resultat?
Det första var så jävla barnsligt så det skiter jag i att kommentera.
Angående danmarks avslut så va dom ju inte ens nära, de var ju skitavslut hela bunten.
March 15, 2002
Super-Svensson wrote: [quote=pcw]Ni som tror att det var uppgjort måste vara kokta i skit.
Det första var så j**la barnsligt så det skiter jag i att kommentera.
Angående danmarks avslut så va dom ju inte ens nära, de var ju skitavslut hela bunten.
Om jag har förstått saken rätt så tror du alltså på fullaste allvar att matchen var uppgjord? 🙂
February 15, 2003
sPaZz wrote: [quote=Super-Svensson][quote=pcw]Ni som tror att det var uppgjort måste vara kokta i skit.
Det första var så j**la barnsligt så det skiter jag i att kommentera.
Om jag har förstått saken rätt så tror du alltså på fullaste allvar att matchen var uppgjord? 🙂
Inte från början. men jag tror att Danmark gjorde sig eller vad man ska säga så det blev 2-2 !
May 23, 2001
Tio skäl som talade för 2-2.
Våt dröm. Det började att regna innan matchstart. Vad händer om man stuvar om bokstäverna i våt. Visst, det blir två...
En fingervisning. Danmarks målvakt Thomas Sörensen och Marcus Allbäck, klubbkamrater i Aston Villa, kramade om varandra innan match. Sedan pekade Sörensen finger. Åt Italien får man förmoda.
Lång näsa. Väldigt låååååång svarade Allbäck med och Sörensen garvade. Det var åt Italien.
Två-två. Supportrarna förbrödrades utanför Bessa och ropen skalla, två-två åt alla.
In med sållen. Istället för in bollen så ropade fansen på sållen. Sörensson och Isaksson ansågs för bra.
Handskakningen. Den bekräftelsen kom när de svenska förbundskaptenerna, inför alla kameror, skakade hand med Danmarks Morten Olssen, sällan har en match gjort upp så offenligt.
Presidenten bestämmer. Lennart Johansson är president i Uefa och dessutom danskvän, vem om inte han skulle kunna göra upp Tyckte italienarna.
Hasse Borg. Såg avspänd ut med en burköl i handen innan avspark. Hade Zlatan skvallrat?
Ebbe Sand. Klart att man inte tar med Ebbe Grus, det hade varit att grusa italienarnas förhoppningar allt för tydligt.
Lågoddsare. Svenska Spels Pelle Kotchack var på plats som en notarius publicus för att se till att allt gick rätt till. Det gjorde det.
Saxat från: http://www.dn.se/DNet/jsp/polo.....nderType=6
February 9, 2004
Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=taffiz][quote=Alex aka NH|WiggeR][quote=taffiz]Lite svårt att göra upp en fotbollsmatch.
Orka med att spaggarna wajjnar.
HEY!!! Vårda språket nu!!
Ursäkta mig men anser du att ordet "spaggarna" hetsar mot en viss folkgrupp??
Ja, så lägg ner!
Okej förlåt.
Nejfan nu ska alla jävlar leta efter en massa o skylla på..
-"varför bajsade zlatan 2 gånger innan matchen?" JOO FÖR DET VAR UPPGORT.. vafan orka med. Det är italienarna som är dåliga förlorare..
Jo de är löjligt dåliga förlorare och de försöker ju alltid dra upp en massa orelevant sk*t för att bortförklara sina förluster. Ska se hur de går till väga nu..
Tekniknörd som gillar att träna.
January 5, 2002
I en mer sansad analys av matchen måste jag säga att Danmark helt klart var det bättre laget, de skapade betydligt mer och styrde och ställde på mittfältet och ända ner i vårt straffområde. De fick vassa chanser och de två målen var ruskigt snygga båda två. Våra anfall var bra när de väl kom till stånd, men avsluten var överlag dåliga med lösa och felplacerade skott.
Men vad fan, vi vann gruppen och gjorde lång näsa åt italienarna, nu kanske de lär sig att man måste spela fotboll och inte bara leva på sitt namn och rykte
Dock är jag oroad inför kvartsfinalen, vi hade tur som slapp möta Tjeckien, men Holland och Tyskland är farliga de med. Spelar försvaret lika dåligt så kommer vi att släppa in mål, och det är ju inte så bra.
February 9, 2004
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Jo de är löjligt dåliga förlorare och de försöker ju alltid dra upp en massa orelevant sk*t för att bortförklara sina förluster. Ska se hur de går till väga nu..
Nej jag tänker vara tyst tills italienarna har sagt sitt. Jag vågar inte riskera en varning :p
July 3, 2003
Alex aka NH|WiggeR wrote: http://ekstrabladet.dk/VisArti.....eID=253697
Läs den sköningen då.. hahaha
hahaha Dagens bästa! [Image Can Not Be Found]
March 23, 2003
snyde wrote: Nära att spaggarna fick pisk (oavgjort mot bulgarien är lika med pisk ) av Bulgarien också, sen kom Jonsons kvittering, underbar match. Sen måste jag berömma danskarna för ett ruskigt bra spel och två kanonmål.
Deras andra mål var ju inget annat än rent jävla flyt. Vill inte påstå att det var ett kanonmål. :arg:
Dock var det första målet grymt.
June 28, 2001
shlumpen wrote: [quote=Mind]jag såg matchen på en lokal sportbar, hade det inte varit för det trevliga sälskapet hade jag skjutit mig.
fan vad tråkigt fotboll är.
Jag såg inte ens matchen 😀
kan ju inte påstå att du missade något, en bunt svettiga nissar som sprang efter en boll som dom vore hundar,
det e la en jävla tur att jag finns där och svettas åt dom.
mmm you tuch my tralla la laaa
February 9, 2004
Mind wrote: [quote=shlumpen][quote=Mind]jag såg matchen på en lokal sportbar, hade det inte varit för det trevliga sälskapet hade jag skjutit mig.
fan vad tråkigt fotboll är.
Jag såg inte ens matchen 😀
kan ju inte påstå att du missade något, en bunt svettiga nissar som sprang efter en boll som dom vore hundar,
det e la en j**la tur att jag finns där och svettas åt dom.
mmm you tuch my tralla la laaa
ja och dom missade en svettig och finnig datornörd som sitter 24/7 framför sin über1337 m0ddade burk och missbrukar cola?
3 Guest(s)