January 5, 2002
pewe` wrote: HAn har ju trots allt nästan varit den bästa spelaren fram tills nu då.. Som det brukar låta..
Ja, jag fattar verkligen inte varför han spelade så jävla dåligt? Han lyckades aldrig ta sig förbi Stam trots att han i vanliga fall är snabb som ett jävla djur, både därför att han var seg OCH därför att han var korkad, varför fan ska man försöka dribbla förbi en back som är bra på att ta bollen ifrån en men förbannat långsam?! Dessutom spelade Zlatan inte riktigt forward, han släpade fan nere på mittfältet hela tiden och vägrade springa på långbollarna!
September 28, 2003
BelGarath wrote: [quote=fastbullit][quote=BelGarath]seriöst förklara krig mot nederländerna nu!
ta tillbaks vår ära!
vi hade tagit dem 🙂 😛
På 4 dagar högst! dom kan inte ha mycket till militär
nej, jag tycker vi gör en quick-attack, drar in hela SAS och tejpar robotar under airbusarna så bombar vi. Jag ger det lilla skitlandet, hela tre timmar! 🙄
January 14, 2002
snyde wrote: [quote=pewe`]HAn har ju trots allt nästan varit den bästa spelaren fram tills nu då.. Som det brukar låta..
Ja, jag fattar verkligen inte varför han spelade så j**la dåligt? Han lyckades aldrig ta sig förbi Stam trots att han i vanliga fall är snabb som ett j**la djur, både därför att han var seg OCH därför att han var korkad, varför fan ska man försöka dribbla förbi en back som är bra på att ta bollen ifrån en men förbannat långsam?! Dessutom spelade Zlatan inte riktigt forward, han släpade fan nere på mittfältet hela tiden och vägrade springa på långbollarna!
WORD!
2 Guest(s)