October 1, 2003
snyde wrote: [quote=pewe`]HAn har ju trots allt nÀstan varit den bÀsta spelaren fram tills nu dÄ.. Som det brukar lÄta..
Ja, jag fattar verkligen inte varför han spelade sÄ j**la dÄligt? Han lyckades aldrig ta sig förbi Stam trots att han i vanliga fall Àr snabb som ett j**la djur, bÄde dÀrför att han var seg OCH dÀrför att han var korkad, varför fan ska man försöka dribbla förbi en back som Àr bra pÄ att ta bollen ifrÄn en men förbannat lÄngsam?! Dessutom spelade Zlatan inte riktigt forward, han slÀpade fan nere pÄ mittfÀltet hela tiden och vÀgrade springa pÄ lÄngbollarna!
Sen spelade han mot ett motstÄnd som visste i princip allt om honom oks ? Kanske inte sÄ lÀtt dÄ ÀndÄ.. Hade passat bÀttre med Tyskland ur Zlatans synpunkt tror jag iallafall...
Jag Àr faktiskt granne med Plupp..
June 17, 2002
Marcan- wrote: SÄ j**la irriterande att man alltid ska hitta en syndabock för allting! Sen att börja jiddra nÀr hollÀndarna vann Àr ju bara osportsligt och barnsligt! De vann men det var en bra och jÀmn match.
Men hade inte Zlatan varit en sĂ„n sopa som skjöt ĂVER mĂ„l hade vi iaf haft en chans att sĂ€tta den.. bĂ€ttre att mĂ„lvakten plockar Ă€n att skjuta Ă„t helvette som han gjorde...
2 Guest(s)