June 23, 2002
Så fånigt..
Blir ett "krig" inom Sverige, skyller på spelare från olika delar av Sverige bara dem inte kommer där man kommer ifrån själv.
Sen håller jag med Dehman o Zlatan men utan Ljungberg hade vi inte kommit långt, han löper på stora ytor, tar bollen framåt, fixar frisparkar åt Sverige, drar på sig massa spelare, kämpar som en dåre.
June 23, 2002
Jonson tycker jag varit värdelös.. även om han gjorde ett viktigt mål.
Men ja jag instämmer alla dem du nämner har gjort en riktigt bra tunering men jag vet inte om alla dem gjort en bättre än Ljungberg.
Du nämner f.ö Mellberg två gånger, iaf utan honom hade vi inte kommit kommit till EM ens.. Han var som Patrik Andersson var 1994 i USA.
March 10, 2002
Oj såg inte att jag nämnde honom två gånger. Men det är han värd. 😉 Jo Jonson har gjort en bra turnering han kom runt bra ute på högerkanten. Men hade jag varit Lars-Tommy hade jag kört såhär:
Mål: Isaksson
Back (från vänster): Edman, Jakobsson, Mellberg, Östlund.
Mittfält: Ljungberg, Linderoth (D), Jonson (O) Wilhemsson
Anfall: Behöver jag säga något?
Svensson och Källström har nog gjort sämst turnering av alla.
June 23, 2002
Fanns/finns ingen riktigt bra ytterback förrutom Edman, Östlund och Nilsson var lite darriga, och Lucic var urkass första matchen han släppte förbi Petrovic hela tiden.
Jo offensiva mitt mittfältarna var kassa, hade dock inte velat se Jonson där men.
Källström var absolut sämst enligt mig mening..
March 10, 2002
Edman var väl sådär, drog på sig massa onödiga frisparkar. Men han var ändå duktig för det mesta. Östlund var bättre än Nilsson på högerbacken.
Jag tycker lite synd om Mikael Nilsson. En högerytter fick spela både högerback och vänsterback. Såg inte Lars-Tommy att han inte klara det? Förstår mig inte på dem riktgit. Men men, vi kom längre än jag hade trott i.a.f. jag är stolt över landslget.
June 23, 2002
Extatic wrote: Ni som säger att Zlatan är kass hur fan hade ni tänkt att vi skulle kunna anfalla utan honom? Han plockar ner den högt upp i banan, kollar sig omkring sen passar vidare. Ibland kommer han rättvänd och är då ännu farligare...
Datornördar som slänger ur sig saker utan att förstå sig på fotboll.
March 10, 2002
macrus wrote: [quote=Extatic]Ni som säger att Zlatan är kass hur fan hade ni tänkt att vi skulle kunna anfalla utan honom? Han plockar ner den högt upp i banan, kollar sig omkring sen passar vidare. Ibland kommer han rättvänd och är då ännu farligare...
word!
December 15, 2002
macrus wrote: [quote=Extatic]Ni som säger att Zlatan är kass hur fan hade ni tänkt att vi skulle kunna anfalla utan honom? Han plockar ner den högt upp i banan, kollar sig omkring sen passar vidare. Ibland kommer han rättvänd och är då ännu farligare...
indeed, det verkar ju vara lite inne att tycka illa om Zlatan. Stackars de klensinniga personerna som inte kan ha en egen åsikt.
January 5, 2002
Dehman wrote: lägg lasten på Ljungberg och Anders Svensson istället. De har inte gjort någon bra turnering. De har brännt många bra målchanser med sina små fjollskott. DE SKJUTER SOM DAMER!
Zlatans målchans då? När han kom helt perfekt på en retur och bara hade behövt kruta iväg den mot bortre stolpen? Nej, han sparkade inte ens, han lät bollen bara studsa på benet rätt in i Van der Sars händer.
March 10, 2002
snyde wrote: [quote=Dehman]lägg lasten på Ljungberg och Anders Svensson istället. De har inte gjort någon bra turnering. De har brännt många bra målchanser med sina små fjollskott. DE SKJUTER SOM DAMER!
Zlatans målchans då? När han kom helt perfekt på en retur och bara hade behövt kruta iväg den mot bortre stolpen? Nej, han sparkade inte ens, han lät bollen bara studsa på benet rätt in i Van der Sars händer.
An fick bollen förnära stödbenet såg du väl? Eller du vet inte vad det innebär?
1 Guest(s)