January 28, 2003
Quarzi wrote: låter som att för många här ängnar för mycket tid framför datorn... 🙄
February 15, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Quarzi]låter som att för många här ängnar för mycket tid framför datorn... 🙄
HAHAHAHAHAHAHAHA Nu blev det tyst Quarzi.
Förresten, va inihelvet gör du innge på ungdomsmottagningen MrWeizel?! 🙄
January 14, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Super-Svensson]Förresten, va inihelvet gör du innge på ungdomsmottagningen MrWeizel?! 🙄
Gå in och läs i deras Sex & Onani-forum så förstår du själv...
f*n vilka problem de har :bgrin:
haha. alltid lika kul att vara där inne å läsa 😛 (inte för att vara taskig men vissa frågor är ju helt pundade... man kan ligga å skratta i timmar :P)
February 15, 2003
Quarzi wrote: [quote=MrWeizel][quote=Super-Svensson]Förresten, va inihelvet gör du innge på ungdomsmottagningen MrWeizel?! 🙄
haha. alltid lika kul att vara där inne å läsa 😛 (inte för att vara taskig men vissa frågor är ju helt pundade... man kan ligga å skratta i timmar :P)
Kul att starta egna trådar också, eller vad säger du Quarzi?
January 14, 2002
Super-Svensson wrote: [quote=Quarzi][quote=MrWeizel][quote=Super-Svensson]Förresten, va inihelvet gör du innge på ungdomsmottagningen MrWeizel?! 🙄
hur menar du då? på ungdomsmottagningen eller? :-k
February 15, 2003
Quarzi wrote: [quote=Super-Svensson][quote=Quarzi][quote=MrWeizel][quote=Super-Svensson]Förresten, va inihelvet gör du innge på ungdomsmottagningen MrWeizel?! 🙄
hur menar du då? på ungdomsmottagningen eller? :-k
Ja precis.
NH har ögon ööööverallt, vi ser dig..
January 14, 2002
Quarzi wrote: [quote=Super-Svensson][quote=Quarzi][quote=MrWeizel][quote=Super-Svensson] text
text
mer text
mera text
Ja precis.
vad jag vet så har jag inte startat några trådar där inne :wide:
edit.. har skapat 2 tådar där... "Medias bild av spelande ungdommar" och "MSN?"
February 15, 2003
Quarzi wrote: [quote=Quarzi][quote=Super-Svensson][quote=Quarzi][quote=MrWeizel][quote=Super-Svensson] text
text
mer text
mera text
Ja precis.
Hehe, jag såg minst 3. 😛
March 21, 2003
Quarzi wrote: [quote=Quarzi][quote=Super-Svensson][quote=Quarzi][quote=MrWeizel][quote=Super-Svensson] text
text
mer text
mera text
Ja precis.
Aaa det låter oskylding men hans tråd om MSN handlar mer om vad man kan göra i cam.... :bgrin:
January 14, 2002
Farbror wrote: [quote=Quarzi][quote=Quarzi][quote=Super-Svensson][quote=Quarzi][quote=MrWeizel][quote=Super-Svensson] text
text
mer text
mera text
Ja precis.
Aaa det låter oskylding men hans tråd om MSN handlar mer om vad man kan göra i cam.... :bgrin:
hmm.. 1. har ej cam.... 2. sånt är bara patetiskt när det finns filmer man kan nöja sig med..
April 23, 2003
scoc wrote: [quote=Mind]mm den båten har lite anorlunda design
är en Speedboat om jag inte tar helt fel 😉
Den styr med "sakerna" längst fram.
FEEEEEEEEEEEEEEL den har en roder där bak som styr och båten är en Hydro, dom gör ca 90km/h altså 0-90km/h på 2-3.5 sec. Jag har en sådan nitrometan motor om nån vill köpa =). kolla här annars
February 12, 2003
Grayfox wrote: [quote=scoc][quote=Mind]mm den båten har lite anorlunda design
är en Speedboat om jag inte tar helt fel 😉
Den styr med "sakerna" längst fram.
FEEEEEEEEEEEEEEL den har en roder där bak som styr och båten är en Hydro, dom gör ca 90km/h altså 0-90km/h på 2-3.5 sec. Jag har en sådan nitrometan motor om nån vill köpa =). kolla här annars
Toppfartsrekordet ligger på runt 180 km/h, har hört ryktesvägar att det
är någon som kommit upp i 210 men hmm jag vet inte! 😀
2 Guest(s)