December 4, 2002
Ja vad säger man ? 🙄
August 8, 2003
Det är ju helt perfekt, då kan man spärra alla som har .xxx i slutet på adressen i brandväggen eller router om den har sån funktion.
Enklare kan det inte bli. Lägg bara till "Block access domain: *.xxx" sen e det fixat.
Vet att det kan se olika ut i olika brandväggarna/routrarna.
June 18, 2001
DragonII wrote: Det är ju helt perfekt, då kan man spärra alla som har .xxx i slutet på adressen i brandväggen eller router om den har sån funktion.
Enklare kan det inte bli. Lägg bara till "Block access domain: *.xxx" sen e det fixat.Vet att det kan se olika ut i olika brandväggarna/routrarna.
Spärra??? E du helt från vettet pöjk! Du kan ju inte spärra de enda som internet e bra till!?!? De e gött me pörr!
January 13, 2004
October 16, 2003
haha fan va det skulle äga med en http://www.bogus.xxx 😀
September 2, 2003
Jag tror inte att porrsidor bara kommer köpa det och gå över till .xxx , kanske om det skulle bli olagligt att ha en "porrsida" på annan adress. Det handlar ju om marknadsföring även för porrföretag, altså dem vill ju också dem tjäna pengar och genom att göra det lättare för folk att spärra deras sida kommer dem ju knappast få mer besökare altså få in mindre pengar iom att kanske färre folk blir medlemmar osv.
Visst jag tycker det skulle vara bra om alla porrsidor hadde .xxx som adress, men så kmr det knappast bli.. Det kommer säkerligen bli så att vanliga sidor kommer använda .xxx adressen likväl som porrsidor kommer använda .se .nu .com osv osv.
Btw: Snorch jag såg att du kommer från trakterna kring Edsbyn, kan ju passa på att gratulera till SM guldet. Fasten jag är Hammarbyare och grät som ett barn när bajen torskade. Edsbyn gjorde en helt otrolig upphämtning och bjöd på ett mycket underhållande spel. Det gör fortfarande ont i mitt hjärta att tänka på matchen och allt de flyt ni hadde, men grattis endå.
3 Guest(s)