December 11, 2002
x-per: det beror ju på hur du ser på det hela. du kanske inte hänger med en gt2 rakt fram men när du kör på en bana så är det ju helt klart gt3an som vinner. jag tycker motorn är ganska mycket att hurra för, det är ju inte som med gt2an. det ända dom gjorde med den var ju att ta en turbo utan 4 hjulsdrift och så bytte dom några styrenheter.. easy money!
January 23, 2002
Joni^ wrote: x-per: det beror ju på hur du ser på det hela. du kanske inte hänger med en gt2 rakt fram men när du kör på en bana så är det ju helt klart gt3an som vinner. jag tycker motorn är ganska mycket att hurra för, det är ju inte som med gt2an. det ända dom gjorde med den var ju att ta en turbo utan 4 hjulsdrift och så bytte dom några styrenheter.. easy money!
Beror ju lite på vad det är för bana 🙄
Tacka vet jag Moby Dick, där snackar vi fet Porsche, piskar ju även deras betydligt nyare GT1:a. 😀
February 12, 2003
Joni^ wrote: x-per: det beror ju på hur du ser på det hela. du kanske inte hänger med en gt2 rakt fram men när du kör på en bana så är det ju helt klart gt3an som vinner. jag tycker motorn är ganska mycket att hurra för, det är ju inte som med gt2an. det ända dom gjorde med den var ju att ta en turbo utan 4 hjulsdrift och så bytte dom några styrenheter.. easy money!
Mmm jag sa ju att väghållningen va bra i GT3!
Typ dom flesta biltillverkare har kommit med "jubileumsmodeller" och det enda dom har gjort är typ att satt in lite sportigare säten och annan styrenhet! Easy mooney det med
2 Guest(s)