June 17, 2001
Kan ni fatta hur onda UndaC och Woxxman är?
Fy för in i hela h*lvete vad dom var elaka mot mig i bilen upp till Dreamhack. Dom satt och fes 2ggr/km/man upp från Skåne och den ena var värre än den andra. Inte ens luffare som har käkat sopor i 3 veckor fiser så surt/äckligt. Värst var nog ändå Woxxie, det svinet... 😉
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
[NH wrote: WIGGER]Kan ni fatta hur onda UndaC och Woxxman är?
Fy för in i hela h*lvete vad dom var elaka mot mig i bilen upp till Dreamhack. Dom satt och fes 2ggr/km/man upp från Skåne och den ena var värre än den andra. Inte ens luffare som har käkat sopor i 3 veckor fiser så surt/äckligt. Värst var nog ändå Woxxie, det svinet... 😉
Försök inte lura våra kära läsare nu Wiggan.. du ser ju att det inte går att rösta på mig för att jag är så snäll. Skulle aldrig göra en fluga förnär.. speciellt inte i en bil upp till DH. 😀
Du skulle förresten till Krisitanstad i helgen hörde jag.... :bgrin:
Tekniknörd som gillar att träna.
December 10, 2002
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
June 17, 2001
Anton aka [NH wrote: Woxxman][quote=[NH] WIGGER]Kan ni fatta hur onda UndaC och Woxxman är?
Försök inte lura våra kära läsare nu Wiggan.. du ser ju att det inte går att rösta på mig för att jag är så snäll. Skulle aldrig göra en fluga förnär.. speciellt inte i en bil upp till DH. 😀
Du skulle förresten till Krisitanstad i helgen hörde jag.... :bgrin:
Du.. Jag har varit på Filbornatippen i Helsingborg och ätit en del sen DH bara för att hämnas... Viva la chili con carne.
Jo, jag kommer och dricker upp din bira på Lördag, du hörde rätt.
Edit: Det finns inga flugor i närheten av dig, allt mindre än 50kg biologist liv kan inte överleva de gaser det kommer ur dig eller UndaC.
Det verkar var arisk för att vår värd sviker i helgen dock men vi löser det säkert på något sätt. 🙂
Du har inte hört talas om safety distance? 8)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 28, 2001
bah kan ju bara rösta på 1. det blir ju jäkla svårt o välja.
vem är Elysion , kår , och spazz då ? kan inte minnas att jag nånsin sett någon av dom.
sen vill jag tacka dessa underbara moderatorer som sträcker sig så långt att dom tillomed Tar Bort trådar från serverdisken bara för att man har länkat till tråden i signaturen, underbart jobb grabbar.
December 10, 2002
Okej skiroy... eftersom att jag ser upp till dig så ska du få min röst då.... =)
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
September 13, 2002
peppe20 wrote: [quote=heimdal][quote=skiroy]Men sluta rösta på wiggah nu.
Klart att jag ska få alla rösterna 🙂
det är din högsta önskan att vara "den elake" eller :bgrin:
de e jue de han e :bgrin:
inte om man ser till senaste oponionsundersökningen.. i den hade wiggah röstfiskat bättre verkar det som.. spännande
3 Guest(s)