July 27, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....02,00.html
Det är ju egentligen sjukt att det aldrig försvinner.
Kroppen kan själv läka väldigt många saker, men huden verkar det vara segt med
January 28, 2003
Ja, det är riktigt jävligt med sånna hudskador 😕
Rätt makaber början på artikeln också: "Han brann som en fackla"
Btw angående huden: https://www.nordichardware.se/.....f%F6rhuden 😉
June 23, 2002
Vilka jävla utsugare dem där försäkringsbolagen är.
Jag hade fan gått och eldat upp försäkringsbolagets kontor som vägrar betala. Jävla skitstövlar rakt igenom.
Jaja dem som kanske jobbar där ev. inte kan göra så mycket? Vad vet jag.
Men var tvungen att avreagera mig lite.
May 10, 2003
Det roliga med försäkringsbolagen är att på reklamerna så går alltid allt bra. Oj vad kul att huset brunnit ner då kan man bygga ett nytt och större för de pengar man får ut från försäkringsbolaget ungefär så verkar det. Men i verkligheten får man inte ett skit.... :arg:
January 23, 2002
Så jävla dåligt av skolan, kommunen och försäkringsbolagen. 👿
Dom kan dra åt helvete hela högen, hatar när de gör sånt här. :arg:
Angående den skadade huden så kan det nog operera det men det kräver flera operationer när det är så mycket och man får tydligen lida en hel del också samt att det tar några år att få ordning på det.
Dessutom så kostar det ju som fan så att så länge inget försäkringsbolag eller annan donator ger pengar så blir det nog inget sådant. 😕
September 19, 2002
Vill inte provocera till någon oändlig politisk debatt nu(med tanke på den nya regeln om detta), men visst fan kan man tycka att som skattebetalare så ger jag hellre mina skattepengar till den där pojkens sjukvård än görans(tex) skyhöga löner? Tycker synd om ungen, och de asen som vägrar punga ut stålar åt honom/hans familj må brinna för evigt. 👿 Fixar inte det där sig väldigt snart så är ju hela hans barndom & kanske resten av hans liv förstört. Han kommer ju bara att sitta i ett hörn & stänga in sig totalt. Fy FAN för sånt där.
1 Guest(s)