February 12, 2003
festisMER wow du hjälper ju verkligen till i alla trådar du skriver i!
February 1, 2003
Payroouz wrote: [quote=festisMER]lödning är ju inte direkt svårt..
nähä, vad bra..då kanske du kan ge mej en länk så att jag kan kolla om det är sant
Mycket bra svar !!
Här får du ett litet tips av mig, Kjell&Co:s faktasidor. Där står lite om allt möjligt vad det gäller teknik, bl. a. en kort enkel instruktion i lödning. Finns säkert andra som är bättre om man letar lite, men Kjell snackar begripligt utan allt för mycke facksnack
February 12, 2003
BelGarath wrote: [quote=festisMER]lödning är ju inte direkt svårt..
Vet du ens vad du pratar om?
Nej om du kollar på den senaste ALMÄNT sidan så ser du att i varje tråd finns det lågkvalitativa inlägg från honom! Allt har ett syfte och hans syfte är verkligen omoget!
August 22, 2005
x-per wrote: festisMER wow du hjälper ju verkligen till i alla trådar du skriver i!
Jag vet. Stör det dig..?
February 22, 2003
festisMER wrote: [quote=x-per]festisMER wow du hjälper ju verkligen till i alla trådar du skriver i!
Jag vet. Stör det dig..?
jag har lust att överösa dig med personliga påhopp.
Du är ta mig fan den mest irriterande medlemmen på detta forum just nu, hoppas du blir bannad inom snar framtid.
February 12, 2003
festisMER wrote: [quote=x-per]festisMER wow du hjälper ju verkligen till i alla trådar du skriver i!
Jag vet. Stör det dig..?
Ja faktiskt!
Hur viktigt är det att skriva: "yee" "vet inte :(" "wiee" "mmm" som du gör?
"lolers!" (på en tråd från 2001) "lödning är ju inte direkt svårt.." "right..."
mm mmm
EDIT: Bella menar du mig?
February 22, 2003
x-per wrote: [quote=festisMER][quote=x-per]festisMER wow du hjälper ju verkligen till i alla trådar du skriver i!
Jag vet. Stör det dig..?
Ja faktiskt!
Hur viktigt är det att skriva: "yee" "vet inte :(" "wiee" "mmm" som du gör?
EDIT: Bella menar du mig?
nej nej jag menar Festisfettot
April 14, 2001
Payroouz wrote: Finns det nån bra elektroniksajt där ute? Typ med bra grundläggande information/fakta om komponenter, och GÄRNA med tips och guider om lödning... :bok:
Hade inge bra böcker på vårat sketna lilla biblotek 😕
ELFA har en PDF-fil som du kan ladda ner och som går igenom nästan allt om allt.
February 1, 2002
festisMER wrote: lödning är ju inte direkt svårt..
Kanske inte svårt (beroende på vad man gör) men han vill ju ha info....
det är inte bara att ta en lödkolv/penna, lite tenn o löda om man vill ha det bra.
Krävs helt klart lite kunskap om vad det finns som underlättar typ flussmedel,lödstrumpa,tennsug och sånt.
February 6, 2004
http://www.epemag.wimborne.co......derpix.htm är en bra sida att få lite enkla starttips om hur du håller lödpennan och så, hjälpte mig mycket iaf 🙂
1 Guest(s)