October 22, 2002
.doedels wrote: Arrg ! jag somna när finalen började !!
Jag fattar itne att inte EM arrangörerna anpassar sig och inte lägger finalen samma dag som remedy slutar ...
De är ju sant. Lite taskig planering där 😀
Men jag klarade av att vara vaken, fast de kan ju bero på att jag blir piggare mot kvällningen eftersom jag jobbar natt i vanliga fall. Sov dock bara 2h mellan lör-sön.
June 23, 2002
Tycker det var lite grymt att Grekland var i final och vann.
Dock fyfan fan vilken jävla tråkig match det var iofs tycker jag ingen av Grekland's matcher varit roliga att se. Men för det så var dem inte värda att INTE vinna.
Bästa laget vinner.
Det är dem andra lagen som inte kan anpassa sig efter hur Grekland spelar, bland annat att dem lirar man mot man och jävligt defensivt men för det ska dem andra lagen kunna anpassa sig och hitta svagheter.
Grekland var ett starkt lag med jävligt bra laganda.
Sen att Portugals målvakt gjorde en jävla tabbe på Greklands mål var jävligt klantigt.
November 1, 2006
Tittar inte på fotboll, men som i allt annat; Vinner man, så är man uppenbarligen bättre än alla andra som deltog. Inte så mycket att tillägga. Sedan hur deras spel ser ut betyder inte så mycket med tanke på att de gjorde vad som krävdes för att vinna, vilket jag antar var deras mål ^^
4 Guest(s)