November 29, 2003
Dinos wrote: Hmm... såg Italien mot Rumänien nyss. Jag är inte impad av Italien.
De skapade visserligen många målchanser, men Toni verkade inte så koncentrerad 🙂Holland - Frankrike om några minuter. Det lär nog bli åka av!
Hur slutade Italien - Rumänien?
Jag kikade lite på första halvlek och måste säga att Rumäniens försvar var skrämmande. Italien var på håret att göra mål flera gånger.
Ett stort minus till Rumänien där.
January 14, 2004
Delph1 wrote: italien är borta och det finns inte i denna värld att de kommer vinna EM.
Holland imponerar något jävulskt å andra sidan. Just nu mina favoriter till EM-titeln.
//Andreas
Jag hoppas Italien följer med Holland vidare från den gruppen men det känns inte som att det spelar någon roll om Italien eller Frankrike går vidare eftersom jag är ganska säker att dom åker ut direkt efter ändå.
Spanien och Holland verkar som troliga vinnare känner jag
June 23, 2002
Jag hoppas Italien åker all världens väg.
Tråkigt lag som filmar ständigt.
Rumänien eller Frankrike, hoppas Frankrike kan ta sig vidare och verkerligen ta sig i kragen. Kanske kan förbundskaptenen lära sig något? Så dålig han är.
Holland imponerar ju verkerligen hur mycket som helst med sin effektivitet och sitt spel. Så underbar match dom gör idag mot Frankrike.
Spanien - Holland i semifinal förmodligen, om dom inte hade möttvarandra innan finalen hade jag trott på dessa två lag i final. Holland - Portugal, Holland - Tyskland eller Spanien - Portugal eller Spanien - Tyskland i final känns rätt troligt och även möjligt.
Spanien - Portugal hade varit jävulskt roligt även om jag inte gillar Portugal. 🙂
Imorgon gäller det verkerligen, kylskåpet är laddad med mellanöl så man orkar hela dagen och kvällen! Nu kör vi!
January 7, 2006
Dani wrote: Hade inte Italien fått de sämsta domarna jämt och ständigt hade resultaten blivit annorlunda. Nu senast, felaktigt dömd straff och bortdömt mål, hade 1m till godo onside :roll:. Tycker det är händer varje mästerskap.
Vad gjorde Fröjdfeldt som var dåligt? Visserligen tillät han mycket mer än vad italienarna är vana vid, men det är knappast negativt.
June 23, 2002
Dani wrote: Nää snackar inte om fröjdfeldt. Snackar om den tjommen som dömde Ita-Rum. Ett skämt som heter duga, hela teamet.
Varför skriver du jämnt och ständigt för då?
Det är ju snarare så domarna brukar gå på deras filmningar och få straffar och frisparkar med sig, kolla VM senast. Italiernarna som följer Serie A är ju även vana för att domarna blåser för minsta lilla så i deras ögon blir då domaren riktigt dålig direkt.
Nåja, Italien hade inte gått vidare med en bra domare oavsett. Kassa äckliga lag även om domaren inte var så bra i matchen mot Rumänien.
August 7, 2001
Vad gjorde domaren i början av andra halvlek i matchen mellan holland och frankrike?
Missade en solklar straff och sen kompenserade han det med att blåsa 2 gånger för masknngar? Lustiga att dom som skulle gör inkastet inte tog längre tid eller rörde sig längre än vad domarnen tillät annars i matchen.
Fick inte klarhet i det. Jag hoppas inte det var för att kompensera straffen. jag menar vem tänker på att maska tid i 55:e minuten?
Jävligt underhållande match var det iaf. 😀
Men jag tror faktiskt att Kroatien kan gå långt i den här turneringen. Så jävla samspelta.
February 28, 2005
macrus wrote: Solklar läggmatch för Holland mot Rumänien! 😀
hoppas det oxå, de italien och frankrikes fel att de inte kan spela fotboll, idioter, sen går dom och hoppas att Holland ska vara sportsliga, var jag tränare för Holland hade jag sagt gå ut o gör självmål eller nåt hehe, nää men gå ut o förlora, hellre få med Rumänien än de andra 2 lagen. Dom klarade inte vinna på egen hand vf ska Holland hjälpa dom...? 🙂
Hmm, Spanien leder med 1-1..
:-s
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
3 Guest(s)