June 23, 2002
Nu kära(nåväl.. ;)) NHare så behöver jag er hjälp.
Det är simpelt, jag lägger upp två bilder och ni säger ni tycker om emblemen. Ska dom väck eller ska dom vara kvar?
Ska min bil se ut såhär: http://www.knasboll.se/img/emb.....em/med.gif
eller såhär: http://www.knasboll.se/img/emb.....m/utan.gif
Behöver smakråd, så säg vad ni tycker!
PS. Ge fan i att klaga på mina PS-skills. 😉
EDIT: Ändrade storlekarna på bilderna.
June 23, 2002
nvidiaamd wrote: jag gillar oftast att man ska ha kvar dem men nu när det är en Seat kan det var bäst att köra utan 😛
då vet förhoppningsvis färre at du kör en Seat 😛
no offense 😀
Du kanske har missat det stora S'et mitt på bakluckan? Så den som är det minsta bilintresserad lär inte missa att det är en Seat oavsett.
Inte så att jag skämms att jag kör Seat heller så det är inte därför, tycker den är rätt rolig bil att köra så.
Kommer osökt att tänka på det gamla talesättet, ingen mening att sminka en gris, den är likt förbannat en gris iaf..
Men men, det ser nog bättre ut med emblem, att det är en Seat lär du knappast kunna dölja iaf..
😉
Det stora S'et där bak är väl för övrigt "handtaget" för att öppna bakluckan om jag inte missminner mej. Kan bli svårt att dölja på ett snyggt och lättsamt sätt.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 23, 2002
beta wrote: Gula bilar ska inte ha emblem. Har inte det på min iheller och det är mycket snyggare.
Men vart tusan tog din playboy bunny vägen?!
Den är kvar än, men den ska bort utan tvekan så den är redan bortredigerad. 😉
Jag ska skicka den på posten till dig.
Dehman wrote: Gör vad du tycker är snyggt säger jag! hest out.
Vet inte exakt själv vad jag tycker, men lutar mer och mer åt att ta bort alla emblem. Dock inte säker.. så jag vet inte.
January 13, 2003
macrus wrote: [quote=beta]Gula bilar ska inte ha emblem. Har inte det på min iheller och det är mycket snyggare.
Du måste ju ha kvar din kanin. Häng den i bakspeglen eller något.
En gul Seat utan playboykanin är ju inget annat än en gul bil. :E
December 11, 2002
beta wrote: [quote=macrus][quote=beta]Gula bilar ska inte ha emblem. Har inte det på min iheller och det är mycket snyggare.
Du måste ju ha kvar din kanin. Häng den i bakspeglen eller något.
En gul Seat utan playboykanin är ju inget annat än en gul bil. :E
En gul bil utan emblem är din bil, en bananbil alltså!
December 11, 2002
Polekatt wrote: [quote=BarateaU]
vad är de där orang, gul, röda emblemet som sitter på massa bilar.
kanske kallas badger.
Det är ett märke man får när man "DITEC" behandlat bilen, höjjer värdet och förhindrar massa saker, typ rost och skador i lacken etc.
best regards, pole
ditec är världens skämt. snacka om att betala för ingenting! vilken babba som helst gör precis lika bra jobb som en ditec, mrcap osv överprisad "lackbehandling". nääää ditec kan man klara sig jäkligt bra utan...
jag älskar OT <3
1 Guest(s)