September 10, 2004
är det många som ska på eminem i göteborg nu?
jag är en av dom som skulle ner dit och kolla.
men nu är det tyvär så att han ställer in sin egen tour i europa.
källa: http://www.eminem.com
så det är lika att avboka biljetterna ni som har chans till det för att slippa se alla B kändisar på scheen
January 20, 2002
Spyder wrote: Rått mycke fjårtis stämpel på Eminem så han skulle
jag glatt klarat mig utan, men 50 Cent är lite mer sevärd dock!
Jag tycker Eminem är rätt skön.
Helt klart bland dem bättre jämfört med alla vita rappare.
Is back och Eminem the show albumena är bra.
Synd majoriteten av fansen är upp till 14 år typ :trans: :gunsfire:.
November 27, 2003
macrus wrote: Jag skulle dit med polare.
Vi hade köpte biljetter samt bokat hotellrum och betalat för det. Nu hoppas jag bara att vi få tillbaka pengarna från hotellet.j**la tönt, är det inte andra gången han gör på detta viset? Sjukt irriterande.
Det tar på krafterna att supa och knarka backstage 😉
//Andreas
June 23, 2002
whak wrote: Skulle själv inte dit, men kan tänka mig vilken besvikelse för er som skulle dit. Hur ofta kommer han hit lixom? Han ska väl lägga av efter den här turnern?
Jag tycker själv att han är riktigt bra, han blir bara bättre och bättre.
Japp, han skulle lägga av och kommer lägga av nu om jag förstod det rätt. Skulle bli hans sista tour(?)
Själv tycker jag han var bättre i början och blivit sämre och sämre. Gillar hans äldre låtar mer än dom nya.
March 10, 2002
macrus wrote: [quote=whak]Skulle själv inte dit, men kan tänka mig vilken besvikelse för er som skulle dit. Hur ofta kommer han hit lixom? Han ska väl lägga av efter den här turnern?
Japp, han skulle lägga av och kommer lägga av nu om jag förstod det rätt. Skulle bli hans sista tour(?)
Själv tycker jag han var bättre i början och blivit sämre och sämre. Gillar hans äldre låtar mer än dom nya.
Håller med där. Lyssnar inte på honom längre. Men äger Slim Shady och Marshall Mathers LP där är det ganska bra låtar.
January 20, 2002
Spyder wrote: Hehe de va de jag menade, att alla fans är rätt unga..
Eminems röst är nån av de värsta jag hört, låter som han
sjunger med näsan typ..
Spyder wrote: Rått mycke fjårtis stämpel på Eminem så han skulle
jag glatt klarat mig utan, men 50 Cent är lite mer sevärd dock!
Det värkar ju som om du menar att Eminem är "14is" 🙄
Man struntar väll inte att se han bara för att fansen är 14isar?
January 22, 2003
macrus wrote: [quote=whak]Skulle själv inte dit, men kan tänka mig vilken besvikelse för er som skulle dit. Hur ofta kommer han hit lixom? Han ska väl lägga av efter den här turnern?
Wörd!
Eminem var bra för ett par år sedan, och dom gamla låtarna går fortfarande att lyssna på men dom flesta av hans nya låtar är ren skit.
February 9, 2004
macrus wrote: Ge fan i att skriva då?
Märks inte att du skiter i det, varför skriver du en tråd som höll på att hamna i trådträsket och bumpar upp den för då?
Skit i att skriva då vettja.
Det är såvitt jag vet inte du som avgör vad jag ska skriva och inte skriva på ett diskussionsforum...
March 10, 2002
p4zz wrote: [quote=macrus]Ge fan i att skriva då?
Märks inte att du skiter i det, varför skriver du en tråd som höll på att hamna i trådträsket och bumpar upp den för då?
Det är såvitt jag vet inte du som avgör vad jag ska skriva och inte skriva på ett diskussionsforum...
Men sen bidrog du jättemycket till diskussionen med ditt inlägg?
June 23, 2002
p4zz wrote: [quote=macrus]Ge fan i att skriva då?
Nej.
Men det är ju uppenbart att du bryr dig, inget snack om saken.
Visst dom flesta gör ett eller många fler onödiga inlägg.
Men så jävla onödigt och tråkigt att höra negativa inlägg, varför inte ge fan i att skriva bara om det bara är massa skit ändå?
1 Guest(s)