January 16, 2004
skiroy wrote: [quote=Suizide][quote=Vamp][quote=Suizide][quote=Vamp]Haha, hade jag bott kvar i Uppsala hade jag gått dit och frågat åt dig 😛
Hej! Får gueno chans på dig?
Njae, kanske inte riktigt så ^^.
"Hej, jag har en skitfeg BMW tönt som inte vågar bjuda ut dig. Så jag bjuder ut dig åt honom."
No Offense Gueno 😀
Så det är jag som är den skitfega BMW-tönten?
Alla som kör BMW eller är fanboys är skitfega när det gäller kvinnor.
Dom verkar per automatik tro att bilen fixar ragget. 😉
Men seriöst, tror du jag åker omkring och raggar? Alltså helt allvarligt fösöker få nån brud att åka med...nej knappast, de kanske finns dom som helt seriöst åker omkring och raggar i sina coola bilar. Men brudar fixar jag med eller utan bmw 😉
September 12, 2001
Suizide wrote: Men seriöst, tror du jag åker omkring och raggar? Alltså helt allvarligt fösöker få nån brud att åka med...nej knappast, de kanske finns dom som helt seriöst åker omkring och raggar i sina coola bilar. Men brudar fixar jag med eller utan bmw 😉
Och du tror att jag var seriös i mitt inlägg ? 🙄
September 16, 2002
skiroy wrote: [quote=Suizide]Men seriöst, tror du jag åker omkring och raggar? Alltså helt allvarligt fösöker få nån brud att åka med...nej knappast, de kanske finns dom som helt seriöst åker omkring och raggar i sina coola bilar. Men brudar fixar jag med eller utan bmw 😉
Du är admin = Alltid seriös!
November 27, 2003
Kizo wrote: [quote=skiroy][quote=Suizide]Men seriöst, tror du jag åker omkring och raggar? Alltså helt allvarligt fösöker få nån brud att åka med...nej knappast, de kanske finns dom som helt seriöst åker omkring och raggar i sina coola bilar. Men brudar fixar jag med eller utan bmw 😉
Oops, någon borde sagt det tidigare 😮
//Andreas
September 16, 2002
Delph1 wrote: [quote=Kizo][quote=skiroy][quote=Suizide]Men seriöst, tror du jag åker omkring och raggar? Alltså helt allvarligt fösöker få nån brud att åka med...nej knappast, de kanske finns dom som helt seriöst åker omkring och raggar i sina coola bilar. Men brudar fixar jag med eller utan bmw 😉
//Andreas
Jag trodde det var införstått.
NH.com-redaktionen = Vet allt
January 16, 2004
Kizo wrote: [quote=skiroy][quote=Suizide]Men seriöst, tror du jag åker omkring och raggar? Alltså helt allvarligt fösöker få nån brud att åka med...nej knappast, de kanske finns dom som helt seriöst åker omkring och raggar i sina coola bilar. Men brudar fixar jag med eller utan bmw 😉
Precis! Komma här å skämta som admin 😉
November 27, 2003
Kizo wrote: [quote=Delph1][quote=Kizo][quote=skiroy][quote=Suizide]Men seriöst, tror du jag åker omkring och raggar? Alltså helt allvarligt fösöker få nån brud att åka med...nej knappast, de kanske finns dom som helt seriöst åker omkring och raggar i sina coola bilar. Men brudar fixar jag med eller utan bmw 😉
//Andreas
Jag trodde det var införstått.
NH.com-redaktionen = Vet allt
*smyger iväg*
//Andreas
June 3, 2001
Kizo wrote: [quote=Collateral]Gueno é chill, varje tråd han skapar blir minst 3-4 sidor 😀
Det är för att han kommer hit för råd, och här på NH bryr vi oss om varandra! :pidu: O:) :eye:
*Ger Kizo en kram*
Ja det borde vara fler forum som har som vi. 😀
Vi är nästan som lunarstorm... inte.
För att hålla dom få nyfikna informerade.
Jag strunta i det idag.
Jag har vart sjuk så jag är typ svart runt ögonen.
Det är inte så sexigt. 🙄
Spar det tills på onsdag.
September 16, 2002
Gueno wrote: [quote=Kizo][quote=Collateral]Gueno é chill, varje tråd han skapar blir minst 3-4 sidor 😀
Det är för att han kommer hit för råd, och här på NH bryr vi oss om varandra! :pidu: O:) :eye:
*Ger Kizo en kram*
Ja det borde vara fler forum som har som vi. 😀
Vi är nästan som lunarstorm... inte.
För att hålla dom få nyfikna informerade.
Jag strunta i det idag.
Jag har vart sjuk så jag är typ svart runt ögonen.
Det är inte så sexigt. 🙄
Spar det tills på onsdag.
Hade du använt dig av min förföljelse teknik så hade du vetat om hon gillat goth-killar med svart runt ögonen. :bgrin:
July 14, 2003
Gueno hur gammal är flickan i fråga och hur ser hon ut? Så kan jag åka förbi imorn och ta mig en titt och kanske beställa en klipptid, jag råkar nämligen bo här i stan 🙂 Är hon snygg kanske jag snor henne innan du hinner dit 😉 För jag vet att jag inte bangar jag är självaste Don Juan, jag kan inte misslyckas!
Gueno wrote: [quote=optimuz]Är hon snygg kanske jag snor henne innan du hinner dit 😉 För jag vet att jag inte bangar jag är självaste Don Juan, jag kan inte misslyckas!
Du kan ju bara glömma att jag talar om vem det är.
Åtminstone (stava?) tills OM jag misslyckas.
Hur var det nu hon sa, den där Kicki Danielsson??
Rädda pojkar, får aldrig kyssa vackra flickor..
Dom sover om natten..
Rädda pojkar, vill bara hålla i hand..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)