June 3, 2001
optimuz wrote: det räcker alltså inte med att åka BMW)
Det har det aldrig gjort. 😛
Vamp wrote: Kan väl inte bli värre än att hon säger "Nej, är inte intresserad".
Hon kan ha en sjukligt svartsjuk jättestor pojkvän... som vill köra över mig med cykeln. :cy:
Jag gick förbi där idag... >förbi<..
Gick aldrig in.. å vet ni varför..?
Jo för att jag är en jävla kyklingkärring som är dum i huvet.
Jag är sååå jäfla besviken på mig själv nu så det finns inte.
Borde nästan hoppa framför tåget.
Gueno wrote: [quote=optimuz]det räcker alltså inte med att åka BMW)
Det har det aldrig gjort. 😛
Vamp wrote: Kan väl inte bli värre än att hon säger "Nej, är inte intresserad".
Hon kan ha en sjukligt svartsjuk jättestor pojkvän... som vill köra över mig med cykeln. :cy:
Jag gick förbi där idag... >förbi<..
Gick aldrig in.. å vet ni varför..?
Jo för att jag är en j**la kyklingkärring som är dum i huvet.
Jag är sååå jäfla besviken på mig själv nu så det finns inte.
Borde nästan hoppa framför tåget.
Det är inte lätt alla gånger, speciellt inte om man går och ruvar länge.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
Det absolut i särklass värsta som möjligtvis kan hända är att hon säger "nej". Är man bara snäll och öppen för henne så med största sannolikhet tar hon det som en komplimang och sen är det slut på allt.
Eller så gör du som Coore föreslog nyss: sup dig redigt packad och försök styra stegen rätt. Har du tur vaknar du med rätt person.
Sen kan det ju hända att hon säger ja .... har du funderat på det ens?
//Andreas
January 4, 2001
Nä, men Gueno såhär gör du:
Få tag på en polare som är villig och klippa sig, om ingen är det så erbjud dig att betala för kalaset, så följer du med honom dit när han ska klippa sig, god vän som du är...
Så när han sitter och blir klippt så har du din chans att snacka lite mera med henne utan att det känns direkt pinsamt....
June 3, 2001
Delph1 wrote: Det absolut i särklass värsta som möjligtvis kan hända är att hon säger "nej". Är man bara snäll och öppen för henne så med största sannolikhet tar hon det som en komplimang och sen är det slut på allt.
Eller så gör du som Coore föreslog nyss: sup dig redigt packad och försök styra stegen rätt. Har du tur vaknar du med rätt person.
Sen kan det ju hända att hon säger ja .... har du funderat på det ens?
//Andreas
Just det.. slut på allt.
Tack och adjö det lilla själförtroende jag hade kvar.
Supa sig skitfull och gå inte och fråga.. kan ju funka. Ska tänka på det.
Svar nej.
Gid hatar mig.
Vamp wrote: Äh fan Gueno, tror du verkligen hon bussar hennes ev. pojkvän på dig för att du frågar ut henne? Skärp till dig nu! Be a man!
Man vet aldrig.
Har råkat ut för svartsjuka pojkvänner förr. :bgrin:
Coore wrote: Få tag på en polare som är villig och klippa sig, om ingen är det så erbjud dig att betala för kalaset, så följer du med honom dit när han ska klippa sig, god vän som du är...
Så när han sitter och blir klippt så har du din chans att snacka lite mera med henne utan att det känns direkt pinsamt....
Sökes: Person i mellansverige som är i behov av klippning senast fredag eftermidda.
May 19, 2003
Gueno wrote:
[quote=Vamp]Äh fan Gueno, tror du verkligen hon bussar hennes ev. pojkvän på dig för att du frågar ut henne? Skärp till dig nu! Be a man!
Man vet aldrig.
Har råkat ut för svartsjuka pojkvänner förr. :bgrin:
Äh, om hon nu skulle ha gjort en sån sak, och inte ens försökt att få denna pojkvän att låta bli så är hon inte den rätta för dig iaf. Hon lär ju ska tåla att nån frågar ut henne.
October 25, 2003
Gueno wrote: [quote=Coore]Få tag på en polare som är villig och klippa sig, om ingen är det så erbjud dig att betala för kalaset, så följer du med honom dit när han ska klippa sig, god vän som du är...
Sökes: Person i mellansverige som är i behov av klippning senast fredag eftermidda.
Vem klagade på min frisyr? 😉
Pröjsa mitt tåg från gävle så har du en deal 😉
4 Guest(s)