July 14, 2004
Elias667 wrote: Go Gueno GO!!!
Faen ett nej är ju samma sak som du har nu! Men ett ja, eller kanske, eller ett leende det är otroligt mkt mer än vad du ngnsin kommer få om du bara sitter kvar vid datorn...
Min dator Ler mot mig ibland mitt i natten när man är lite trött... :cy:
June 3, 2001
optimuz wrote: Gueno som jag sa så är jag redo! Jag skulle behöva lite klippning så betalar du åt mig så är saken biff 😉
För dyrt!
Elias667 wrote: Faen ett nej är ju samma sak som du har nu! Men ett ja, eller kanske, eller ett leende det är otroligt mkt mer än vad du ngnsin kommer få om du bara sitter kvar vid datorn...
Jag går ut 2 gånger i veckan så jag sitte knappast bara framför datorjäveln. 😛
Iskall wrote: Eller den här istället för tåget... 😉
http://www2.arnes.si/~mtarma/i....._do_it.jpg
Ge mig inga idéer nu...
March 21, 2003
Gueno wrote: [quote=optimuz]Imorn då Gueno jag kan klippa mig om hon klipper mig och jag betalar själv, det är fan värt det bara för att få se dig skämma ut dig :bgrin:
Glöm!
När jag lägger på hundögonen och Don Sjuan(7) så smällter alla kvinnor. 🙄
Hur då ? Gråter du saltsyra ur hundögonen ? :bgrin:
March 10, 2003
Vet inte.. varit lite tyst. Kanske har han deppat ihop helt och sitter och tjurar. 😛
Eller så gick det så bra att han inte vill vara vid datorn. Yeah right! glömde det är ju Gueno vi snackar om här
tror mer på alternativ 1.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 13, 2003
Gueno wrote: [quote=optimuz]Imorn då Gueno jag kan klippa mig om hon klipper mig och jag betalar själv, det är fan värt det bara för att få se dig skämma ut dig :bgrin:
Glöm!
När jag lägger på hundögonen och Don Sjuan(7) så smällter alla kvinnor. 🙄
Då så. Vad väntar du på? 😉
In med dig nu! Du skämer ut oss BMW-ägare, visa att det är hos dig staken är och inte i bilen. :bgrin:
June 3, 2001
Ctrl wrote: Vet inte.. varit lite tyst. Kanske har han deppat ihop helt och sitter och tjurar. 😛
Eller så gick det så bra att han inte vill vara vid datorn. Yeah right! glömde det är ju Gueno vi snackar om här
tror mer på alternativ 1.
Det känns så bra att alla tror på mig. 🙄
3 Guest(s)