June 5, 2004
Tindy wrote: [quote=BearznaiL][quote=Tindy][quote=BearznaiL]Me
[Image Can Not Be Found]EDIT: Hoppsan, det var en riktig modemdödare. Jag förminskar den när jag har ett riktigt program på datorn.
Hehe, likadana skidbrillor som jag, fast röda 😀
Riktigt bekväma brillor. Vad har du för färg?
Blåa 8)
:)R
February 12, 2003
Farbror wrote: [quote=skiroy][quote=Mean Machine][quote=ocz][quote=Mean Machine][quote=ocz][Image Can Not Be Found]
cool va? 🙄
Tarantataaaaa! Capt. One-Eye has entered the building!
Det syns inget där, Captain en-burk-wax-om-dagen... 🙄
Men för h*****e, jag använder inte vax... Det är hårspray.
Sen vet vi alla att du bara har ett öga, men jag har två, så du är mindre värd än mig.
Att du har två ögon betyder inte att det är tillåtet att hoppa på ocz på det viset.
I mina ögon är du enögd värre i detta inlägg.
Sen vet vi ju alla att du är en vanlig liten medlem medan jag har en helt annan titel.
Alltså är du mindre värd än mig.
Bara jag som tror att detta inte var SÅÅÅÅ SERÖST utan bara lett litet skämt . ?
Yes, en som slog huvudet på spiken...;)
Fast jag missade en smiley, det var inte seriöst iaf. Har inte för vana att vara elak...(:roll:)
February 12, 2003
galningen wrote: Wohoo, då kanske det var dags att jag laddar upp en bild på mig till nh. Bara ett problem, jag vet inte vart :/. Om någon hittar en bra upload sida så vore jag tacksam.
March 14, 2004
Farbror wrote: [quote=skiroy][quote=Mean Machine][quote=ocz][quote=Mean Machine][quote=ocz][Image Can Not Be Found]
cool va? 🙄
Tarantataaaaa! Capt. One-Eye has entered the building!
Det syns inget där, Captain en-burk-wax-om-dagen... 🙄
Men för h*****e, jag använder inte vax... Det är hårspray.
Sen vet vi alla att du bara har ett öga, men jag har två, så du är mindre värd än mig.
Att du har två ögon betyder inte att det är tillåtet att hoppa på ocz på det viset.
I mina ögon är du enögd värre i detta inlägg.
Sen vet vi ju alla att du är en vanlig liten medlem medan jag har en helt annan titel.
Alltså är du mindre värd än mig.
Bara jag som tror att detta inte var SÅÅÅÅ SERÖST utan bara lett litet skämt . ?
Det är lika schyst att skämta om mongosar..
September 2, 2003
Okaj tack för upload sidan!
Jag har alltid velat delta i en sånhär tråd så denna post blir historisk för mig. Här är jag iaf:
http://upl.silentwhisper.net/u.....G_1283.JPG
Edit: kanske inte den bästa bilden, men den enda jag har tillhands med bara mig på..
Edit2: hittade en på mig där jag är på LAN också (vilket kanske är passande i detta forumet) aja bilden har väll kanske ett år på nacken men det är jag iaf ;). Här är den:
October 25, 2003
galningen wrote: Okaj tack för upload sidan!
Jag har alltid velat delta i en sånhär tråd så denna post blir historisk för mig. Här är jag iaf:
http://upl.silentwhisper.net/u.....G_1283.JPG
Edit: kanske inte den bästa bilden, men den enda jag har tillhands med bara mig på..
Edit2: hittade en på mig där jag är på LAN också (vilket kanske är passande i detta forumet) aja bilden har väll kanske ett år på nacken men det är jag iaf ;). Här är den:
Hey, snygg etnieströja 😀
Var har du köpt den?
January 17, 2002
galningen wrote: http://upl.silentwhisper.net/u.....G_1283.JPG
Förlåt om du tar illa upp nu, men då jag såg den där bilden trodde jag att vi fått en till tjej på forumet :cy:
Ett hett tips, lägg ALDRIG upp profilfoton på dig själv :bgrin:
September 2, 2003
Just den där är köpt i prag @ quicksilverstore. Men det finns liknande på Hollywood på regeringsgatan i Stockholm. Kolla runt i dem trakterna det finns en annan affär på Norrlandsgatan som säljer najs t-shirts också (kommer bara inte ihåg namnet nu) iaf ligger den uppåt gatan på väg mot Kungsgatan.
Fast jag såg att du bor i Gävle 😉 isf kan jag inte hjälpa dig. Men om du har vägarna förbi huvudstaden någon gång så kan du ju kolla upp Hollywood.
September 2, 2003
CoLiC wrote: [quote=galningen]http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/IMG_1283.JPG
Förlåt om du tar illa upp nu, men då jag såg den där bilden trodde jag att vi fått en till tjej på forumet :cy:
Hehe, jag vet ju inte hur tjejerna ser ut där du bor, men måste man inte vara bra hög/full för att missta mig som brud. Dessutom så bryr jag mig faktiskt inte speciellt mycket om hur folk på nh tycker att jag ser ut jagmenar det finns ju mest folk av mitt eget kön här :).
March 13, 2004
haha killen cool som fan
kass kvalité dock
January 17, 2002
galningen wrote: [quote=CoLiC][quote=galningen]http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/IMG_1283.JPG
Hehe, jag vet ju inte hur tjejerna ser ut där du bor, men måste man inte vara bra hög/full för att missta mig som brud. Dessutom så bryr jag mig faktiskt inte speciellt mycket om hur folk på nh tycker att jag ser ut jagmenar det finns ju mest folk av mitt eget kön här :).
Jag ber folk säga sina åsikter för att rädda norrlands tjejer undan mansstämpel!
October 25, 2003
galningen wrote: Just den där är köpt i prag @ quicksilverstore. Men det finns liknande på Hollywood på regeringsgatan i Stockholm. Kolla runt i dem trakterna det finns en annan affär på Norrlandsgatan som säljer najs t-shirts också (kommer bara inte ihåg namnet nu) iaf ligger den uppåt gatan på väg mot Kungsgatan.
Fast jag såg att du bor i Gävle 😉 isf kan jag inte hjälpa dig. Men om du har vägarna förbi huvudstaden någon gång så kan du ju kolla upp Hollywood.
Ska ner till storstan nästa måndag och köpa minnen av en kille, kanske kolla upp det då 🙂
Tackar för tipset
October 6, 2003
chalaha wrote: haha killen cool som fan
kass kvalité dock
Vilken jävla skittröja du har, fyfasiken vad ful 🙁
Det är såhär det ska se ut:
[Image Can Not Be Found]
March 14, 2004
chalaha wrote: haha killen cool som fan
kass kvalité dock
Citerar Mean Machine
"Ciderdrickande fjortisar klädda i JL-tröjor.."
March 10, 2002
ocz wrote: [quote=chalaha]haha killen cool som fan
kass kvalité dock
Citerar Mean Machine
🙄 🙄
June 5, 2004
BearznaiL wrote: [quote=chalaha]haha killen cool som fan
kass kvalité dock
Vilken j**la skittröja du har, fyfasiken vad ful 🙁
Det är såhär det ska se ut:
[img]JZ
Vart köper man en sån då?
February 12, 2003
ocz wrote: [quote=chalaha]haha killen cool som fan
kass kvalité dock
Citerar Mean Machine
Sicken tur att jag inte ens övervägde att kolla den länken...
Degman: Vad? Går du också i JL-kläder? :)R
March 14, 2004
Dehman wrote: [quote=ocz][quote=chalaha]haha killen cool som fan
kass kvalité dock
Citerar Mean Machine
🙄 🙄
Jag vet, det var egentligen riktat mot mig. Men jag tar inte åt mig, har inte ens ngn JL-pryl hemma...
2 Guest(s)