CoLiC wrote: [quote=galningen]http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/IMG_1283.JPG
Förlåt om du tar illa upp nu, men då jag såg den där bilden trodde jag att vi fått en till tjej på forumet :cy:
Ett hett tips, lägg ALDRIG upp profilfoton på dig själv :bgrin:
Fler än jag som ser dåligt verkar det som..
Eller ser jag dåligt??
😕
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 10, 2002
Mean Machine wrote: [quote=ocz]
"Ciderdrickande fjortisar klädda i JL-tröjor.."
Sicken tur att jag inte ens övervägde att kolla den länken...
Degman: Vad? Går du också i JL-kläder? :)R
Nej men du kan ju se vad ocz skrev så förstår du nog. 😉
ocz wrote: [quote=Dehman][quote=ocz][quote=chalaha]haha killen cool som fan
kass kvalité dock
Citerar Mean Machine
🙄 🙄
Jag vet, det var egentligen riktat mot mig. Men jag tar inte åt mig, har inte ens ngn JL-pryl hemma...
Här var det inte snack om JL-prylar, syftade på vad du skrev.
September 8, 2003
ilg@dd wrote: Här en lite äldre bild på mej och sonen http://home.swipnet.se/ilgadd/.....akopap.jpg
Är du seriös? Om du är det så ska du inte skoja(?) med småflickorna. (FiaB)
:cy:
March 13, 2004
ocz wrote: [quote=chalaha]haha killen cool som fan
kass kvalité dock
Citerar Mean Machine
haha jaaa du, sry då, ska ta på mej en emilio tröja o dricka pissöl som du? haha sopa
March 14, 2004
chalaha wrote: [quote=ocz][quote=chalaha]haha killen cool som fan
kass kvalité dock
Citerar Mean Machine
haha jaaa du, sry då, ska ta på mej en emilio tröja o dricka pissöl som du? haha sopa
Du vet att den där komentaren var riktad emot mig från början, sopa. Ja, öl är det iaf lite mer respons i eller vad man ska säga 😀
September 8, 2003
chalaha wrote: [quote=ocz][quote=chalaha]haha killen cool som fan
kass kvalité dock
Citerar Mean Machine
Just domdär tröjorna är ju hur fjortis som helst och det är det absolut sämsta man kan ha från JL. Ingen klass alls ju! Köp lite JL-kläder med klass eller byt ut skiten mot en emilio, hellre det än dendär fjortispimp-wannabe tröjan. :arg:
November 4, 2001
Pierre C wrote: [quote=chalaha][quote=ocz][quote=chalaha]haha killen cool som fan
kass kvalité dock
Citerar Mean Machine
Just domdär tröjorna är ju hur fjortis som helst och det är det absolut sämsta man kan ha från JL. Ingen klass alls ju! Köp lite JL-kläder med klass eller byt ut skiten mot en emilio, hellre det än dendär fjortispimp-wannabe tröjan. :arg:
JL har schyssta kläder, men inte är det de billiga asienkläderna med stora JL-märken över hela bröstet/ryggen, som inte kostar något att designa eller tillverka och som man borde bli generad över om man tog på sig (och la upp på internet).
Sälj tröjan på lunarstorm, och köp något riktigt att skyla din kropp med.
September 7, 2003
Ja fy satan, stora-feta-just-fyllt-14-och-fått-den-obligatoriska-JL-tröjan-med-största-märket är inte schysst någon stans.
Ska man köpa JL köper man de diskreta med små märken. Det kanske jag inte borde säga eftersom att alla som har schysst klädsmak redan vet om det...
Tack nu mig när ni inte blir utskrattade på stan!
January 15, 2002
.doedels wrote: Ja fy satan, stora-feta-just-fyllt-14-och-fått-den-obligatoriska-JL-tröjan-med-största-märket är inte schysst någon stans.
Ska man köpa JL köper man de diskreta med små märken. Det kanske jag inte borde säga eftersom att alla som har schysst klädsmak redan vet om det...
Tack nu mig när ni inte blir utskrattade på stan!
Jo de finns ju en hel del schyssta JL kläder med små märken. Varför skylta med att man köpt en JL tröjja genom att ha ett stort jävla märke på bröstet? 😕 Fattar inte riktigt
July 4, 2003
.doedels wrote: Ja fy satan, stora-feta-just-fyllt-14-och-fått-den-obligatoriska-JL-tröjan-med-största-märket är inte schysst någon stans.
Tacka nu mig när ni inte blir utskrattade på stan!
Tack .doedels !! *gubben som bugar o prisar* [Image Can Not Be Found] Själv råkar jag faktist inneha en sådan tröja xD Men den fick man ju när man som sagt fyllde 15 år :p Nu så finns det lite fler andra mer sofistikerade kläder ur hans kollektion 😉
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
September 8, 2003
Marcan- wrote: Låt grabben ha vafan han vill på sig, ska ni sitta och bestämma vilka kläder ur deras kollektion han får ha på sig och vilka han inte får?
Vill bara sätta honom på plats, han verkar tro han är nåt för att han har billigaste skiten man kan ha.
Att köpa en sån tröja är som att köpa en schysst bil med sämsta motorn kan man säga
September 7, 2003
Pierre C wrote: [quote=Marcan-]Låt grabben ha vafan han vill på sig, ska ni sitta och bestämma vilka kläder ur deras kollektion han får ha på sig och vilka han inte får?
Vill bara sätta honom på plats, han verkar tro han är nåt för att han har billigaste skiten man kan ha.
Att köpa en sån tröja är som att köpa en schysst bil med sämsta motorn kan man säga
Verkligen, eller att köpa en bil för futtiga 40k och troatt man är kung på stureplan....hatar sånna :arg:
November 4, 2001
.doedels wrote: [quote=Pierre C][quote=Marcan-]Låt grabben ha vafan han vill på sig, ska ni sitta och bestämma vilka kläder ur deras kollektion han får ha på sig och vilka han inte får?
Verkligen, eller att köpa en bil för futtiga 40k och troatt man är kung på stureplan....hatar sånna :arg:
Vadå han har ju lagt 500 på märket?
318i 39300kr
m3-märket 500kr
50c-skivan200kr
🙄
July 4, 2003
chrippaz wrote: [quote=.doedels][quote=Pierre C][quote=Marcan-]Låt grabben ha vafan han vill på sig, ska ni sitta och bestämma vilka kläder ur deras kollektion han får ha på sig och vilka han inte får?
Vadå han har ju lagt 500 på märket?
318i 39300kr
m3-märket 500kr
50c-skivan200kr
🙄
HAHAHAHAHAH [Image Can Not Be Found] Så sant så sant
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
Pierre C wrote: [quote=ilg@dd]Här en lite äldre bild på mej och sonen http://home.swipnet.se/ilgadd/Zacke/zakopap.jpg
Det där är jag och min son..
Vad menar du??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2004
ilg@dd wrote: [quote=Pierre C][quote=ilg@dd]Här en lite äldre bild på mej och sonen http://home.swipnet.se/ilgadd/Zacke/zakopap.jpg
Det där är jag och min son..
Vad menar du??
Han menar att du inte ska skoja med om att du vill ha "hot XXX" me småflickor som FiaB... Då du är 3 ggr så gammal själv? Hur gammal är du?
4 Guest(s)