September 12, 2001
MrWeizel wrote: Vesslan at Riksgränsen
Får duga 🙂
Arghhh....pervo där att länka till en bild från Gränsen.
Blir ju sjukt sugen på skidåkning där nu. :banghead:
January 28, 2003
skiroy wrote: Arghhh....pervo där att länka till en bild från Gränsen.
Sa du något? :bgrin:
whak wrote: Amagad, vill vara där.
Amagad???
Sjukdomstillstånd månne??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 16, 2003
jaja, man får väl lägga en bild här då.... gammal dock...
March 21, 2003
MrWeizel wrote: [quote=skiroy]Arghhh....pervo där att länka till en bild från Gränsen.
Sa du något? :bgrin:
AKTA innan jag tar fram mina bilder från 2veckor i "sant anton" !! :cy:
September 8, 2003
ilg@dd wrote: [quote=ocz][quote=ilg@dd][quote=Pierre C][quote=ilg@dd]Här en lite äldre bild på mej och sonen http://home.swipnet.se/ilgadd/Zacke/zakopap.jpg
Är du seriös? Om du är det så ska du inte skoja(?) med småflickorna. (FiaB)
:cy:
Det där är jag och min son..
Vad menar du??
Han menar att du inte ska skoja med om att du vill ha "hot XXX" me småflickor som FiaB... Då du är 3 ggr så gammal själv? Hur gammal är du?
38, och skojjar friskt med vem och om vad som helst..
PS: Gillar du äldre män??
😉
Jag tycker dte är ok att skoja så om man är 25 och inte har en son, men om man sitter sådär med sin son på magen och ser lite småpervig ut är det fan inte ok. Har man en son bör amn ju bli äcklad av dom som skojar så, altså av dig själv 😛
Pierre C wrote: [quote=ilg@dd][quote=ocz][quote=ilg@dd][quote=Pierre C][quote=ilg@dd]Här en lite äldre bild på mej och sonen http://home.swipnet.se/ilgadd/Zacke/zakopap.jpg
Är du seriös? Om du är det så ska du inte skoja(?) med småflickorna. (FiaB)
:cy:
Det där är jag och min son..
Vad menar du??
Han menar att du inte ska skoja med om att du vill ha "hot XXX" me småflickor som FiaB... Då du är 3 ggr så gammal själv? Hur gammal är du?
38, och skojjar friskt med vem och om vad som helst..
PS: Gillar du äldre män??
😉
Jag tycker dte är ok att skoja så om man är 25 och inte har en son, men om man sitter sådär med sin son på magen och ser lite småpervig ut är det fan inte ok. Har man en son bör amn ju bli äcklad av dom som skojar så, altså av dig själv 😛
Så du anser då att vuxet folk inte bör/får skojja??
Eller är det själva föräldraskapet som sätter stopp för previlegiet att skojja?
Är din far en tråkig typ?
På vad vis ser jag pervig ut?
Kan tillägga att jag "ligger" på fotöljen, med sonen ätandes lördagsgodis på min stora mage.
Har gjort så ofta, inte senare tid, dels eftersom pojken nu har ökat i vikt, och inte tycker det är så skoj längre..
Ditt inlägg säger nog lite mer om dej själv och din uppväxt än om mej..
Sen om man inte kan ta det satiriska/ironiska i ett inlägg "Gillar du äldre män?" med en blinksmiley efter med en nypa salt så...
Ja, vad?
*Edit*
Sakfel tidigare i tråden, jag är 39 nu för tiden..
Jösses, Pierre C, gör det mej än mer pervig??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
ilg@dd wrote: *Edit*
Oh ja! Perhetsgraden är direkt proportionell mot åldern och vikten :
Pervertetsgrad = ålder * (vikt/pi²) * A * B ; där A är en flytande skal beroende på hur mycket man dricker och B beror på om du har kört glassbil någon gång 😉 😀
//Andreas
Delph1 wrote: [quote=ilg@dd]*Edit*
Pervertetsgrad = ålder * (vikt/pi²) * A * B ; där A är en flytande skal beroende på hur mycket man dricker och B beror på om du har kört glassbil någon gång 😉 😀
//Andreas
:worship:
Ingen glassbilskörning, men väl karuseller på tivoli, både för stora och små..
Är det ett +?
August 27, 2003
Sardaukar wrote: Jag förstod inte heller vad som var pervigt? Tycker Pierre C verkar va en tråkig typ :p
Håller med här.
Pierre C: inget mer sånt! ser inte det perversa eftersom det framgick tydligt att illgadd skämtade. Ser du det som perverst, då skulle du bara veta vad som försigick på dremhack i somras. Coore och Skiroy :cy:
November 27, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Delph1][quote=ilg@dd]*Edit*
//Andreas
:worship:
Ingen glassbilskörning, men väl karuseller på tivoli, både för stora och små..
Är det ett +?
Inte i denna formel, men det finns en annan där de tar hänsyn till det och om man köpt någon skiva med Britney Spears 😉
//Andreas
November 27, 2003
Hugge wrote: [quote=Sardaukar]Jag förstod inte heller vad som var pervigt? Tycker Pierre C verkar va en tråkig typ :p
Håller med här.
Pierre C: inget mer sånt! ser inte det perversa eftersom det framgick tydligt att illgadd skämtade. Ser du det som perverst, då skulle du bara veta vad som försigick på dremhack i somras. Coore och Skiroy :cy:
Det finns inget finare än kärleken mellan två män :heart:
//Andreas
4 Guest(s)