November 27, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Delph1][quote=Pierre C]
Allvarligt nu Pierre C, ser du nån Peddovarning i detta??
Jepp. Jag tycker det är riktigt vidrigt. Tror jag skulle spy om någon skulle "skoja" som du irl, brukar du göra det också eller är inte det ok på samma sätt? om du tycker det är ok över internet men inte irl tycker jag du tänker lite skumt, för vad är skillnaden på det egentligen?
och är dte inte aningen perv om någon skriver: "du ser ju riktigt hemtrevlig ut, gillar du äldre män?" till någon som är mycket yngre, även om du tycker det är ok att skoja på det sättet så tycker inte jag det, dte är ju bara äckligt.
Vad har du för skum relation till din far egentligen?
Tycker det var en gullig bild, kul med någon som tar sig tid med barnen idag.
//Andreas
Du skulle bara veta hur mycket jag tappat rent ekonomiskt för att kunna tillbringa mer tid med sonen..
Har eget företag på G, verksamhet från hemmet..
Kanon att finnas hemma när grabben kommer hem från skolan.
För grabben har jag alltid tid.
Pengar är en världslig sak i sammanhanget 🙂
//Andreas
Delph1 wrote: [quote=ilg@dd][quote=Delph1][quote=Pierre C]
Allvarligt nu Pierre C, ser du nån Peddovarning i detta??
Jepp. Jag tycker det är riktigt vidrigt. Tror jag skulle spy om någon skulle "skoja" som du irl, brukar du göra det också eller är inte det ok på samma sätt? om du tycker det är ok över internet men inte irl tycker jag du tänker lite skumt, för vad är skillnaden på det egentligen?
och är dte inte aningen perv om någon skriver: "du ser ju riktigt hemtrevlig ut, gillar du äldre män?" till någon som är mycket yngre, även om du tycker det är ok att skoja på det sättet så tycker inte jag det, dte är ju bara äckligt.
Vad har du för skum relation till din far egentligen?
Tycker det var en gullig bild, kul med någon som tar sig tid med barnen idag.
//Andreas
Du skulle bara veta hur mycket jag tappat rent ekonomiskt för att kunna tillbringa mer tid med sonen..
Har eget företag på G, verksamhet från hemmet..
Kanon att finnas hemma när grabben kommer hem från skolan.
För grabben har jag alltid tid.
Pengar är en världslig sak i sammanhanget 🙂
//Andreas
Så sant, en ren förbrukningsvara som är överskattad.
Man anpassar sej efter hur mycket som finns i kassan, och det är oftast alltid för lite, oavsett hur mycket man tjänar för tillfället.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
Tyrfing wrote: [quote=obelix][quote=Tyrfing]Bah! Jag och mina polare kan skämta om allt från folks utseende till Förintelsen.
Så länge det görs på rätt sätt, att man inte kränker eller skrattar åt dom.
Eh? Vad är meningen om man inte skrattar åt ett skämt? 🙄
Han menar nog på så vis att man inte gör någon illa eller rent av förnedrar någon 😉
Att exempelvis skämta om förintelsen kan nog många ta illa upp om, men gör man det på ett smakfullt sett så.
//Andreas
December 31, 2001
Delph1 wrote: [quote=Tyrfing][quote=obelix][quote=Tyrfing]Bah! Jag och mina polare kan skämta om allt från folks utseende till Förintelsen.
Han menar nog på så vis att man inte gör någon illa eller rent av förnedrar någon 😉
Att exempelvis skämta om förintelsen kan nog många ta illa upp om, men gör man det på ett smakfullt sett så.
//Andreas
Är man med polarna kan man skämta om exakt allt.
obelix wrote: [quote=Tyrfing]Bah! Jag och mina polare kan skämta om allt från folks utseende till Förintelsen.
Det viktiga i sammanhanget är väl att skratta MED nån, inte ÅT nån..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 10, 2002
ilg@dd wrote: [quote=obelix][quote=Tyrfing]Bah! Jag och mina polare kan skämta om allt från folks utseende till Förintelsen.
Det viktiga i sammanhanget är väl att skratta MED nån, inte ÅT nån..
Mmm, eller skratta åt någon med denne person. ;P Om ni förstår.
April 14, 2002
Här har vi mig då: http://web.telia.com/~u8350482.....001998.jpg
April 10, 2003
Delph1 wrote: [quote=Tyrfing][quote=obelix][quote=Tyrfing]Bah! Jag och mina polare kan skämta om allt från folks utseende till Förintelsen.
//Andreas
Jag vet vad han menade var mest ironisk. 😛
July 14, 2004
alltså seriöst pierre C, hade min farsa velat spendera tid med mig så mycket när jag var liten hade jag fan vart fett glad. ser ingen pedofilinspenal på detta?
och vad fan dillar du om egentligen? det var ju ett skämt, och det framgick ju helt tydligt att Fia inte tog illa upp på något sätt(eller har jag fel?)
så get the fakk off ilg@dd's back, du irriterar mig något helt otroligt med såna kommentarer pierre.
och det där med kulturskillnader i just detta sammanhanget tror jag inte på. Går i skolan i centrala göteborg och där skämtar vi om allt. Vill att du tänker EFTER riktigt innan du säger nåt. det framgick ju helt tydligt att han bara skojade.
jag har många gånger skojat med alla möjliga personer på internet typ "grr;)" när dom skickat någon bild till mig(även killar) och inte en enda person har uppfattat detta som tecken på någon slags sexuell avvikelse. (även om bogus^ är rejält s0et med krullet;P,förresten han har inte kvar det:( )
ilg@dd keep the jokes floating 😉
Umgås med grabben! hade vart överlycklig om far min hade vart likadan 🙂
June 5, 2004
Nomic wrote: alltså seriöst pierre C, hade min farsa velat spendera tid med mig så mycket när jag var liten hade jag fan vart fett glad. ser ingen pedofilinspenal på detta?
och vad fan dillar du om egentligen? det var ju ett skämt, och det framgick ju helt tydligt att Fia inte tog illa upp på något sätt(eller har jag fel?)
så get the fakk off ilg@dd's back, du irriterar mig något helt otroligt med såna kommentarer pierre.
och det där med kulturskillnader i just detta sammanhanget tror jag inte på. Går i skolan i centrala göteborg och där skämtar vi om allt. Vill att du tänker EFTER riktigt innan du säger nåt. det framgick ju helt tydligt att han bara skojade.
jag har många gånger skojat med alla möjliga personer på internet typ "grr;)" när dom skickat någon bild till mig(även killar) och inte en enda person har uppfattat detta som tecken på någon slags sexuell avvikelse. (även om bogus^ är rejält s0et med krullet;P,förresten han har inte kvar det:( )
Precis, samma sak som att skriva typ "Vad söt du är" eller "fan va ful du är"(bara som uttryck, inget illa menat då). Så skippa det där snacket Pierre, det förstör bara stämmningen här 8)
July 14, 2004
azN- wrote: [quote=Nomic]alltså seriöst pierre C, hade min farsa velat spendera tid med mig så mycket när jag var liten hade jag fan vart fett glad. ser ingen pedofilinspenal på detta?
Precis, samma sak som att skriva typ "Vad söt du är" eller "fan va ful du är"(bara som uttryck, inget illa menat då). Så skippa det där snacket Pierre, det förstör bara stämmningen här 8)
finns det nåt mer att säga? :heart:
January 14, 2002
Nomic wrote: [quote=azN-][quote=Nomic]alltså seriöst pierre C, hade min farsa velat spendera tid med mig så mycket när jag var liten hade jag fan vart fett glad. ser ingen pedofilinspenal på detta?
finns det nåt mer att säga? :heart:
BTT? fast tråden ligger ju endå i Allmänt så off topic är väll helt ok här 😛
July 4, 2003
Collateral wrote: [quote=GatriC]Äntligen fick jag se det efterlängtade fluffet ifrån Collaterals bild 😀
Vilken bild? :-s :whops: :hmm: :hrm:
Phew, hittade den till slut 😉
http://artpad.art.com/gallery/?i9p6ddnc758
December 28, 2004
GatriC wrote: [quote=Collateral][quote=GatriC]Äntligen fick jag se det efterlängtade fluffet ifrån Collaterals bild 😀
Vilken bild? :-s :whops: :hmm: :hrm:
Phew, hittade den till slut 😉
http://artpad.art.com/gallery/?i9p6ddnc758
Jaha, dééén ;D
1 Guest(s)