May 17, 2004
http://www.snotr.com/video/902 😮
edit: om ni undrar, så är det ett filmklipp/reportage om en mycket bortskämd flicka
whak wrote: Det kom ju fram att folk på NH tycker Anja Person är snygg.
Det säger det mesta. :cy:
Nja, snygg är hon väl inte direkt, men söt..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 19, 2004
Cirap wrote: bara det att hennes liv kommar vara hur jäkla förstört som helst när hennes föräldrar inte längre kan ta hand om henne
hon kommer lägga sig ner och självdö den dag föräldrarna hamnar på ålderdomshem (eller avlider)
Det kommer nog att gå något otroligt dåligt för henne om inte hon hittar en förmögen kille.
Det har ju dock visat sig att fungera alldeles utmärkt att ligga sig till toppen.
January 18, 2004
February 19, 2004
Vaniljflickan wrote: Det finns förmodligen lika gott om svulstiga killar i Sverige!
(Tyvärr funkar inte klippet längre)
Det finns betydligt fler "svulstiga" tejer än killar i Sverige. (Räknat hos de unga) Har dock ingen källa eller vill inte citera vad jag har läst då jag kommer ihåg det för dåligt.
Men på min förra gymnasieskola såg det helt förjävligt ut. Kollade man i skolkatalogen på klasserna OP,BF (tjej-majoritet) så kunde man finna endast någon enstaka "smal". (smal=normalbyggd) Medan i killklasserna så var situationen helt åt det andra hållet.
February 12, 2003
Ang wrote: Det finns betydligt fler "svulstiga" tejer än killar i Sverige. (Räknat hos de unga) Har dock ingen källa eller vill inte citera vad jag har läst då jag kommer ihåg det för dåligt.
Men på min förra gymnasieskola såg det helt förjävligt ut. Kollade man i skolkatalogen på klasserna OP,BF (tjej-majoritet) så kunde man finna endast någon enstaka "smal". (smal=normalbyggd) Medan i killklasserna så var situationen helt åt det andra hållet.
Du är medveten om att du sitter på ett hårdvaruforum och således knappast har mycket att säga till om, right? 😉
November 27, 2003
Diskuterat det här många gånger, men alla är så hemmablinda att det är svårt att övertyga människor.
Sverige och Norden i stort är världens vackraste folk. Det blir verkligen effekten att man ser inte skogen för alla träd.
De flesta människor som kommer till Sverige för att stanna en period, i alla fall de män som jag träffat, har varit väldigt imponerade av hur mycket vackra kvinnor det finns här.
Och så sitter ni och gnäller som småungar över att en del tjejer är lite svulstiga... Lite löjligt faktiskt.
//Andreas
Långa, korta, smala och tjocka.. Jag gillar dom alla.
😉
Så länge det som finns i skallen på dom fungerar någorlunda iaf. Utseendet är bara intressant de första timmarna iaf, jag menar, vem står ut med en riktig kanonbrutta med total avsaknad av intellekt någon längre stund?
En fin vältränad kropp är ungefär lika intressant som en vacker tavla, mest bara att titta på.
Vad jag kan minnas har jag nog aldrig slagit mej ihop med någon dam p.g.a yttre attribut någon gång.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)