February 17, 2004
Delph1 wrote: Sverige och Norden i stort är världens vackraste folk. Det blir verkligen effekten att man ser inte skogen för alla träd.
De flesta människor som kommer till Sverige för att stanna en period, i alla fall de män som jag träffat, har varit väldigt imponerade av hur mycket vackra kvinnor det finns här.
Och så sitter ni och gnäller som småungar över att en del tjejer är lite svulstiga... Lite löjligt faktiskt.
//Andreas
Ok visst de som kommer hit är ju ofta från arabländerna och där borta vill kvinnorna inte ens synas. Inte så konstigt. Enligt mig så har tveklöst sydeuropa de vackraste kvinnorna. Tyvärr saknar kvinnor i Sverige nåt som kallas charm.
Och vaddå gnäller :roll:. Det är ju konstaterat att vi i västvärlden blir fetare och fetare inte bara jag som tycker. Sen att majoriteten av dessa är kvinnor ser jag som märkligt.
Dani wrote: Ok visst de som kommer hit är ju ofta från arabländerna och där borta vill kvinnorna inte ens synas. Inte så konstigt. Enligt mig så har tveklöst sydeuropa de vackraste kvinnorna. Tyvärr saknar kvinnor i Sverige nåt som kallas charm.
Vad är det för ålder på det du kallar "kvinnor"?
Känner inte alls igen det där..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
Dani wrote: Ok visst de som kommer hit är ju ofta från arabländerna och där borta vill kvinnorna inte ens synas. Inte så konstigt. Enligt mig så har tveklöst sydeuropa de vackraste kvinnorna. Tyvärr saknar kvinnor i Sverige nåt som kallas charm.
Nu var det i och för sig fråga om spanjorer, amerikaner, italienare och fransmän, men visst...
//Andreas
November 7, 2005
February 19, 2004
D3mpa wrote: När man er sånt kommer tanken upp att man borde tvinga lumpen på folk iallafall:P
Blir ju skrämd när man ser sånt
Jag har diskuterat med några och lumpen är verkligen något alla anser att alla bör göra! Och då snackar vi inte tönt-tjänster som köra någon lastbil eller vakta ett bås, utan en riktig tjänst där tung fysik och urusel levnadsstandard spelar stor roll.
Invånarna hade blivit bra mycket mer jordnära.
2 Guest(s)