March 17, 2002
Vi satsar på att köra Emmabodas första nia om vi får allt att lira med kompressor och tändning.
Bilen jag skruvar gick 8.88 som snabbast förra året, utan kompressor och på preppad bana.
Om kompressorn fungerar så kommer vi få ut ca 500 häst mer än förra året, sen skjuter vi en del gas på det.
Förra året vart det 645 hastar + ca 300 hästkrafter med lustgas.
I år blir det då ca 1100-1200 + några hundra hästar gas.
För dom som undrar så finns en länk i min signatur 😉
Oldschool member since 2002.
May 17, 2002
MegaGeekBoy wrote: Vi satsar på att köra Emmabodas första nia om vi får allt att lira med kompressor och tändning.
Bilen jag skruvar gick 8.88 som snabbast förra året, utan kompressor och på preppad bana.
Om kompressorn fungerar så kommer vi få ut ca 500 häst mer än förra året, sen skjuter vi en del gas på det.
I år blir det då ca 1100-1200 + några hundra hästar gas.För dom som undrar så finns en länk i min signatur 😉
och ni får ned alla de där hästkrafterna i backen eller?
March 17, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=MegaGeekBoy]Vi satsar på att köra Emmabodas första nia om vi får allt att lira med kompressor och tändning.
I år blir det då ca 1100-1200 + några hundra hästar gas.För dom som undrar så finns en länk i min signatur 😉
och ni får ned alla de där hästkrafterna i backen eller?
Ptja, går snabbt på gatan, host...
Edit: Slicksen som sitter på har bara gått en tävling, så dom är ganska färska.
March 17, 2002
hawkie wrote: Jaha Brillko&Co 🙂
Får önska er lycka till då, skriv i projekttråden på zatzy om hur det gick.
Jag väntar mig en lång och tydlig rapport!
Precis, Brillkossorna ska på nya äventyr 😉
Självklart kommer det stå i projekttråden på både Zatzy och Lazzat!
1 Guest(s)