January 12, 2004
var upp på VC och fixade till såret på magen (efter operation) idag.
Det är ett ärr på ca 10 cm, och är ca 3-9 mm brett från det smalaste till bredast, och där det är djupast ca 10 mm djupt.
sköterskan pratade om att man kanske skulle sätta dit ett stygn till, att jag kanske skulle höra med läkaren om det.
Då frågade jag henne om det inte gick lika bra med synål och björntråd :bgrin:
först såg hon chockad ut, sedan osäker, sedan fick jag en lång föreläsning om att sånt gör man bara inte
det tog ett bra tag innan jag lyckades övetala henne om jag bara skämtade *asg*
April 24, 2007
Mean Machine wrote: Det roliga är ju att folk som läst natur/kemi/biologi ofta är sådana. Inte alla, men rätt många av de jag träffat, av folk med utbildningar i de ämnen jag nämnde saknar totalt humor, speciellt förståelse för sarkasm.
Jag läser natur och är väl tvärtom, 🙂
men visst är det tråkigt med såna...
April 24, 2007
ojdå wrote: Måste hålla med Meanie, trots att jag läste natur. :bgrin:
Nu har man ju i och för sig joinat The Dark Side of The Force och läser på handels... det kanske var bra gjort 😛
Kan väl tillägga att meanie faktiskt har rätt när man tänker efter, dem flesta i min klass (men inte alla :D) är ju sådana 🙄
September 27, 2005
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Jag tror mest att det beror på hur ni ser ut.
Skulle jag sagt det skulle hon fnittrat till men sitter en sån som du obelix, utan skjorta på bädden då gäller det att hålla tungan rätt i mun.
Hade jag suttit där, utan skjorta, hade hon snarare haft problem med att hålla tungan i rätt mun 😉
January 12, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Jag tror mest att det beror på hur ni ser ut.
Skulle jag sagt det skulle hon fnittrat till men sitter en sån som du obelix, utan skjorta på bädden då gäller det att hålla tungan rätt i mun.
äh, jag hade ju tom flätat skägget dagen till ära... 😎
det är bara folk av det manliga könet jag skrämmer med mitt utseende.
January 4, 2001
Påminner lite om när jag tog mitt körkort och läraren satt och berättade hur lång siktsträcka man behöver på olika väger när man ska göra en U-sväng. Jag satt och nickade och höll med och frågade sen "Okej, men hur lång siktsträcka måste jag ha för att göra en U sväng på motorvägen då?".
Han tyckte INTE att detta var ett roligt skämt.
January 12, 2004
Coore wrote: Påminner lite om när jag tog mitt körkort och läraren satt och berättade hur lång siktsträcka man behöver på olika väger när man ska göra en U-sväng. Jag satt och nickade och höll med och frågade sen "Okej, men hur lång siktsträcka måste jag ha för att göra en U sväng på motorvägen då?".
:)R
March 10, 2002
Coore wrote: Påminner lite om när jag tog mitt körkort och läraren satt och berättade hur lång siktsträcka man behöver på olika väger när man ska göra en U-sväng. Jag satt och nickade och höll med och frågade sen "Okej, men hur lång siktsträcka måste jag ha för att göra en U sväng på motorvägen då?".
Så du har skaffat körkort 🙂
2 Guest(s)