September 12, 2001
Därför att förutom reglerna så är det en riktlinje på hur man inte bör skriva.
Versaler är av ondo...som jag sade tidigare så hör det till god etikett att inte skriva med enbart versaler och det spelar ingen roll om du kommenterar en polares inlägg i forumet.
Varför?
Därför att förutom polaren så är det betydligt fler som läser ditt inlägg och ingen tycker om sådana.
September 12, 2001
festisMER wrote: skiroy: Du säger "Alltså är ditt minne kortare än en guldfisk!" Det kallar jag ett personligt på hopp, är det du som inte läst reglerna kanske? Dessutom får jag använda caps hur mycket jag vill, det är inte emot reglerna! Men ditt på hopp är det! LÄS REGLERNA!
Jag använder orden som jag anser mig behöva ta till.
August 22, 2005
Du påstår ju helt klart och tydligt att du inte behöver följa regler som andra, det står på sid. 1 Du har sagt det helt själv. Sen säger du "Du bör snarast inta en betydligt ödmjukare attityd i forumet."
Varför då? Så länge jag inte bryter mot några regler så ska du skita i vad jag gör / inte gör!
Men nu orkar inte jag äga dig något mera idag. Men om du vill bli mer ägd så kan du ju skriva nåt så kanske jag har lite tid imorgon att äga dig..
September 12, 2001
festisMER wrote: Du påstår ju helt klart och tydligt att du inte behöver följa regler som andra, det står på sid. 1 Du har sagt det helt själv. Sen säger du "Du bör snarast inta en betydligt ödmjukare attityd i forumet."
Varför då? Så länge jag inte bryter mot några regler så ska du skita i vad jag gör / inte gör!
Men nu orkar inte jag äga dig något mera idag. Men om du vill bli mer ägd så kan du ju skriva nåt så kanske jag har lite tid imorgon att äga dig..
Min uppgift i forumet är just att inte skita i vad du gör!
Så enkelt är det.
Har du svårt att förstå detta ?
Du har redan utmärkt dej i forumet på ett mindre smickrande sätt vilket inte är det optimala.
Om du går i den villfarelsen att du "äger" mig så tar du onekligen miste å det grövsta.
August 22, 2005
Men fattar du inte?! Jag har inte gjort nåt fel! Det är du som har gjort fel! Du har gjort ett personligt påhopp! Säg vad jag har gjort som är emot reglerna! Det står bara att man ska undvika att skriva med storabokstäver! Inte att det är emot reglerna! Berätta nu för mig, vad har jag gjort som är EMOT reglerna?!
March 20, 2003
festisMER wrote: Men fattar du inte?! Jag har inte gjort nåt fel! Det är du som har gjort fel! Du har gjort ett personligt påhopp! Säg vad jag har gjort som är emot reglerna! Det står bara att man ska undvika att skriva med storabokstäver! Inte att det är emot reglerna! Berätta nu för mig, vad har jag gjort som är EMOT reglerna?!
"storabokstäver" är inte ett ord. Men med tanke på din damp, förlåter jag dig.
September 12, 2001
Det är du som begriper och förstår väldigt dåligt här.
Du är inte i position att ifrågsätta på det sättet som du gör.
Förutom regler har vi riktlinjer såsom att inte skriva med versaler vilket du har gjort mer än en gång.
Inte sant?
Jag har påpekat detta för dej tidigare och att du inte begriper och förstår ännu är fullständigt obegripligt.
Du bör ta till dej det jag säger nu!
Det är sista gången jag säger det till dig.
September 12, 2001
festisMER wrote: Eftersom jag inte orkar äga dig något mera så kan vi säga så här: Jag _undviker_ att skriva med stora bokstäver så mycket jag kan eftersom det är en regel och du skriver inget mera till mig som du sa "Det är sista gången jag säger det till dig." Låter det bra?
Du har absolut inget för att säga på detta vis.
Du varken "äger" någon och du är inte i position att säga åt mig på detta sätt.
Vill du lägga ner denna diskussion så är det upp till dej.
Vill du slippa att besöka detta forum igen så kan jag ordna detta också.
3 Guest(s)