January 4, 2001
Nu skippar vi detta grabbar och återgår till topic okej?
Och festisMER, bäst att du ändrar attityd illa kvickt ifall du vill kunna besöka våran sida i forsättningen.
Vill du svara på detta så gör inte det i tråden, utan via PM/email/icq... välj själv.
FPS står för frames per seconds.. och det säger hur många bilder din dator klarar av att visa per sekund i tex ett spel...
March 5, 2002
CoLiC wrote: [quote=denstore][quote=Zeth]Då lärde man sig något nytt iaf.
Men det är knappast att man använder slanguttrycket "ägd"
när man pratar med folk IRL.
Jo tyvärr är det vissa som gör det.
Samma personer som skriker LOL och annat de knappt förstår vad det betyder.
Spelar oftast Counter Strike och gnäller över att de inte får en miljard FPS.
I like you!
😀
March 1, 2003
festisMER wrote: ÄR DU DUM ELLER? KROM ÄR BÄST OCH KLARAR ALLT! DET ÄR SOM OM EN 24TUMS KROM FÄLJ SKULLE VARA SÄMRE ÄN EN 19TUM VANLIG!!
När jag tänker efter...
tror jag faktiskt att festisMERs kommentar är det roligaste jag läst här på NH. Om alla stela forumhajar bara kunde slappna av och förstå den underbara ironin i det hela. Självklart var det rätt att skriva med caps. Det är ju det som är det roliga. doedels frågar lite lätt om krom leder ström och fram hoppar en galen kille och skriker och gastar som om han har väntat på den dumma frågan hela sitt liv. Och när han äntligen får chansen att svara så fattar ingen vad han försöker säga.
Men, han ska ge fan i att bitcha runt som om han ägde stället!
June 20, 2002
denstore wrote: [quote=Zeth]Då lärde man sig något nytt iaf.
Men det är knappast att man använder slanguttrycket "ägd"
när man pratar med folk IRL.
Jo tyvärr är det vissa som gör det.
Samma personer som skriker LOL och annat de knappt förstår vad det betyder.
Spelar oftast Counter Strike och gnäller över att de inte får en miljard FPS.
Nja, ordet användes ganska flitigt av de allra flesta sorter av människor IRL iallafall för en 5-6 år sedan när jag gick högstadiet...
Sen har la CS-nördarna valt att behålla ordet...
January 15, 2002
Åter till topic.
Det är klart att det leder ström.
Kolla http://www.webelements.com/web.....r/key.html för mer information.
September 7, 2003
Jontez wrote: [quote=.doedels]jonte försök inte spela smart 😉
... och kicka inte festis-MER, han kan inte råför det han gör ibland och det första av hans inlägg bygger på ett internskämt
Kan du förklara vad, när hur jag försökte spela smart? 😕
Jag är van vid att du gör relativ "dumma" inlägg i vardagen, så det var lite ovanligt att se dig kolla upp något 😉 (sidan ...)
January 15, 2002
.doedels wrote: [quote=Jontez][quote=.doedels]jonte försök inte spela smart 😉
... och kicka inte festis-MER, han kan inte råför det han gör ibland och det första av hans inlägg bygger på ett internskämt
Kan du förklara vad, när hur jag försökte spela smart? 😕
Jag är van vid att du gör relativ "dumma" inlägg i vardagen, så det var lite ovanligt att se dig kolla upp något 😉 (sidan ...)
😛 Jag själv tycker mina inlägg är bra. Visst var mina första inlägg här dåliga, kanske därför jag blev bannad, men nu tycker jag att jag skriver bra
September 8, 2003
Segbarn wrote: [quote=festisMER]ÄR DU DUM ELLER? KROM ÄR BÄST OCH KLARAR ALLT! DET ÄR SOM OM EN 24TUMS KROM FÄLJ SKULLE VARA SÄMRE ÄN EN 19TUM VANLIG!!
När jag tänker efter...
tror jag faktiskt att festisMERs kommentar är det roligaste jag läst här på NH. Om alla stela forumhajar bara kunde slappna av och förstå den underbara ironin i det hela. Självklart var det rätt att skriva med caps. Det är ju det som är det roliga. doedels frågar lite lätt om krom leder ström och fram hoppar en galen kille och skriker och gastar som om han har väntat på den dumma frågan hela sitt liv. Och när han äntligen får chansen att svara så fattar ingen vad han försöker säga.
Men, han ska ge fan i att bitcha runt som om han ägde stället!
håller me dig...
3 Guest(s)