November 27, 2003
http://www.aftonbladet.se/vss/.....56,00.html
Hemsk jävla sak att råka ut för, men att sen resa sig och ge sig ut och spela igen är fan starkt!
Efter en kort vila sprang Östlund in igen och spelade sen säkert och effektivt backspel.
//Andreas
September 12, 2001
Ähhh...
Fotboll är en sport för mesar som ramlar omkull vid minsta lilla berörning. 😉
Bara att läsa här...citerat från Expressen "Östlund låg ned på marken för att markera" Jäkla mes det där. 😉
Så här ska det göras. 😀
http://www.aftonbladet.se/vss/.....31,00.html
Visst är hockey lite primitivt men det är fanken så mkt roligare att se en riktigt het match. 🙂
June 23, 2002
skiroy wrote: Ähhh...
Bara att läsa här...citerat från Expressen "Östlund låg ned på marken för att markera" Jäkla mes det där. 😉Så här ska det göras. 😀
http://www.aftonbladet.se/vss/.....31,00.htmlVisst är hockey lite primitivt men det är fanken så mkt roligare att se en riktigt het match. 🙂
:bash:
Fotboll är en relativt hård sport om man inte lirar på knattenivå. Visst kanske inte lika intensivt och tufft som hockey men mycket roligare än hockey. Båda att spela och titta på. :snurr:
September 12, 2001
macrus wrote: [quote=Mean Machine]Om ni gnäller på att fotboll är fjolligt har ni aldrig sett innebandy...:D
Blåser fan av om det är två pers på samma planhalva...
Fast hockey är vassast, indeed.
Mja innebandy är inte nån "kontakt"sport heller. Så det är inte nå konstigt med det.
Svenskt basket är dock värst av alla sporter i frågan om mesighet.
Foul hit och dit för minsta lilla pet med fingret på en motståndare.
Patetiskt !
February 12, 2003
skiroy wrote: [quote=macrus][quote=Mean Machine]Om ni gnäller på att fotboll är fjolligt har ni aldrig sett innebandy...:D
Mja innebandy är inte nån "kontakt"sport heller. Så det är inte nå konstigt med det.
Patetiskt !
Det är också en sport värd att avrätta.
Vet inte vad jag ska komma på nu...:P
December 15, 2002
skiroy wrote: Ähhh...
Bara att läsa här...citerat från Expressen "Östlund låg ned på marken för att markera" Jäkla mes det där. 😉Så här ska det göras. 😀
http://www.aftonbladet.se/vss/.....31,00.htmlVisst är hockey lite primitivt men det är fanken så mkt roligare att se en riktigt het match. 🙂
suck... Vet inte hur många gånger jag har argumenterat för detta när idioter som itne vet ett piss om fotboll kommer här och fördömmer sporten helt... Ingen här skulle klara en fotbollsmatch på hög nivå kan jag säga.
June 23, 2002
skiroy wrote: [quote=macrus][quote=Mean Machine]Om ni gnäller på att fotboll är fjolligt har ni aldrig sett innebandy...:D
Patetiskt !
Hehe jo, kollade väldigt mycket på basket när jag var mindre. (Solna Vikings. Vad annars? ;))
Tycker ändå att det var underhållande att kolla på fast det ligger mycket i det du säger. Fast det räcker med att åka till NBA så blir det ganska så tufft.
September 12, 2001
Extatic wrote: [quote=skiroy]Ähhh...
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,595031,00.htmlVisst är hockey lite primitivt men det är fanken så mkt roligare att se en riktigt het match. 🙂
suck... Vet inte hur många gånger jag har argumenterat för detta när idioter som itne vet ett piss om fotboll kommer här och fördömmer sporten helt... Ingen här skulle klara en fotbollsmatch på hög nivå kan jag säga.
Så jag är en idiot ?
Jag har spelat både fotboll och hockey kan jag tala om för dig.
Saken är att fotbollsspelarna filmar så inihelsike !
Hur många gånger har du mer mindre flygit upp ur TV-soffan och skrikit dig hes över att spanjoren,italienaren eller vem sjutton det är filmade grovt.
Minns bara Rivaldos fullständigt idiotiska filming när han tog sig för ansiktet när bollen träffade på benet !
Kom igen killen när du har lirat hockey på den nivån jag har gjort.
September 12, 2001
macrus wrote: [quote=skiroy][quote=macrus][quote=Mean Machine]Om ni gnäller på att fotboll är fjolligt har ni aldrig sett innebandy...:D
Patetiskt !
Hehe jo, kollade väldigt mycket på basket när jag var mindre. (Solna Vikings. Vad annars? ;))
Tycker ändå att det var underhållande att kolla på fast det ligger mycket i det du säger. Fast det räcker med att åka till NBA så blir det ganska så tufft.
Japp!
NBA är bra mycket tuffare och så vill jag ha svenskt basket.
Inte den helt galet låga nivån som gäller för närvarande.
January 17, 2002
Tyrfing wrote: Så länge du spelar innebandy med folk i åldern 18-20 och en lika gammal domare så kan det faktist bli riktigt intresant 😀
Haha, ja det kan jag gå i god för 😀 Syrran drämde till dommaren med klubban så den gick av under en match då han gett henne en felaktig dom :bgrin:
fotboll, hockey, basket, bandy? Bah... ge mig lite kvinnlig beachvolleyboll, any day :bgrin:
(Mina favoritsporter är förövrigt Golf och Warcraft 3)
June 23, 2002
CoLiC wrote: [quote=Tyrfing]Så länge du spelar innebandy med folk i åldern 18-20 och en lika gammal domare så kan det faktist bli riktigt intresant 😀
Haha, ja det kan jag gå i god för 😀 Syrran drämde till dommaren med klubban så den gick av under en match då han gett henne en felaktig dom :bgrin:
Suck, sjukt jävla idiotiskt. Blir trött på såna som ska förstöra sporten på det sättet genom att skada domaren.
Visst fan har man blivit lack flera gånger eller ja många många gånger för felaktikt beslut. Men inte fan går jag och drämmer till domaren. Nej bort med alla såna idiotiska saker.
1 Guest(s)