En förebild bland alla glaslirare|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
En förebild bland alla glaslirare
Collateral
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1760
sp_UserOfflineSmall Offline
831075
January 27, 2005 - 6:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Tycker bara det är "tillåtet" i ishockey att slåss som fan, inte i "vanliga" sporter.
Fet missconduct grisen gjorde :arg:

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
831095
January 27, 2005 - 6:13 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: [quote=CoLiC][quote=Tyrfing]Så länge du spelar innebandy med folk i åldern 18-20 och en lika gammal domare så kan det faktist bli riktigt intresant 😀

Haha, ja det kan jag gå i god för 😀 Syrran drämde till dommaren med klubban så den gick av under en match då han gett henne en felaktig dom :bgrin:

Suck, sjukt j**la idiotiskt. Blir trött på såna som ska förstöra sporten på det sättet genom att skada domaren.

Visst fan har man blivit lack flera gånger eller ja många många gånger för felaktikt beslut. Men inte fan går jag och drämmer till domaren. Nej bort med alla såna idiotiska saker.

Hahaha, jag har aldrig sagt att hon gör så ofta, men hon har ett jävla temperament ska du veta :)R Och dommen var förövrigt fullkomligt felaktig, jag vet inte hur jag skulle ha reagerat, men jag kan säga att syrran är mer lättretlig än mig, det borde säga en del 😛

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
831103
January 27, 2005 - 6:18 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=macrus][quote=CoLiC][quote=Tyrfing]Så länge du spelar innebandy med folk i åldern 18-20 och en lika gammal domare så kan det faktist bli riktigt intresant 😀

Haha, ja det kan jag gå i god för 😀 Syrran drämde till dommaren med klubban så den gick av under en match då han gett henne en felaktig dom :bgrin:

Suck, sjukt j**la idiotiskt. Blir trött på såna som ska förstöra sporten på det sättet genom att skada domaren.

Visst fan har man blivit lack flera gånger eller ja många många gånger för felaktikt beslut. Men inte fan går jag och drämmer till domaren. Nej bort med alla såna idiotiska saker.

Hahaha, jag har aldrig sagt att hon gör så ofta, men hon har ett j**la temperament ska du veta :)R Och dommen var förövrigt fullkomligt felaktig, jag vet inte hur jag skulle ha reagerat, men jag kan säga att syrran är mer lättretlig än mig, det borde säga en del 😛

Jo visst, finns många som har ett jävla temprament. Det har även jag. Men inte fan går jag och slår domaren för det, lite får man sköta sig. Spelar ingen roll hur idiotiskt domslut det var, skulle aldrig komma på tanken att skada domaren. Räcker med att skrika av sig. 😛

Extatic
Member
Medlem
Forum Posts: 2910
831216
January 27, 2005 - 7:59 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=Tyrfing]Så länge du spelar innebandy med folk i åldern 18-20 och en lika gammal domare så kan det faktist bli riktigt intresant 😀

fotboll, hockey, basket, bandy? Bah... ge mig lite kvinnlig beachvolleyboll, any day :bgrin:

(Mina favoritsporter är förövrigt Golf och Warcraft 3)

Ser en rödhårig väääldigt ilsken CoLiC lookalike framför mig 😉

galningen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 394
831233
January 27, 2005 - 8:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Östlund en riktig klippa! Kommer sakna hans moral och inställning i bajen nästa år. Riktigt dåligt att medvetet gå fram och boxa till någon sådär, annat kan jag tycka det är när det händer av misstag, vilket inte var fallet denna gång. Hoppas det går bra för Östlund i Feyenoord.

Edit: angående vilken sport jag hällst kollar på så måste jag svara fotboll framför hocky vilken dag som hällst. Aldrig riktigt gillat hocky, det går för fort för mig sen blåser dem bara av hela tiden =).

whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
831366
January 27, 2005 - 10:56 pm
sp_Permalink sp_Print

Trots att han har rötter i Bajen så är det sjukt att sådant skall hända.

Falconer
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 13
843508
February 16, 2005 - 3:33 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote:

Så jag är en idiot ?
Jag har spelat både fotboll och hockey kan jag tala om för dig.
Saken är att fotbollsspelarna filmar så inihelsike !

Hur många gånger har du mer mindre flygit upp ur TV-soffan och skrikit dig hes över att spanjoren,italienaren eller vem sjutton det är filmade grovt.
Minns bara Rivaldos fullständigt idiotiska filming när han tog sig för ansiktet när bollen träffade på benet !

Kom igen killen när du har lirat hockey på den nivån jag har gjort.

Jag håller med dig om att vissa italienare filmar en del då jag och mitt fotbollslag har mött Lecce's juniorlag, men visst var det kul att spela mot dem, man bara tacklade ner dem och sedan skrek på filmning ^^, mycket bra domare för övrigt.

Samtidigt att säga: "Saken är att fotbollsspelarna filmar så inihelsike ![sic!]" menar du att jag filmar? tycker du generaliserar lite för mycket och det gör mig irriterad. Har själv sett hockeyspelare filma, ska jag då säga att de flesta hockeyspelare filmar?

"Fotboll är en sport för mesar som ramlar omkull vid minsta lilla berörning. [sic!]"

Hoppas det där är ironi, tycker det är betydligt färre som filmar än de som inte gör det, rätta mig om jag har fel.

Edit: stavfel

Extatic
Member
Medlem
Forum Posts: 2910
843531
February 16, 2005 - 4:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Falconer wrote: [quote=skiroy]

Så jag är en idiot ?
Jag har spelat både fotboll och hockey kan jag tala om för dig.
Saken är att fotbollsspelarna filmar så inihelsike !

Hur många gånger har du mer mindre flygit upp ur TV-soffan och skrikit dig hes över att spanjoren,italienaren eller vem sjutton det är filmade grovt.
Minns bara Rivaldos fullständigt idiotiska filming när han tog sig för ansiktet när bollen träffade på benet !

Kom igen killen när du har lirat hockey på den nivån jag har gjort.

Jag håller med dig om att vissa italienare filmar en del då jag och mitt fotbollslag har mött Lecce's juniorlag, men visst var det kul att spela mot dem, man bara tacklade ner dem och sedan skrek på filmning ^^, mycket bra domare för övrigt.

Samtidigt att säga: "Saken är att fotbollsspelarna filmar så inihelsike ![sic!]" menar du att jag filmar? tycker du generaliserar lite för mycket och det gör mig irriterad. Har själv sett hockeyspelare filma, ska jag då säga att de flesta hockeyspelare filmar?

"Fotboll är en sport för mesar som ramlar omkull vid minsta lilla berörning. [sic!]"

Hoppas det där är ironi, tycker det är betydligt färre som filmar än de som inte gör det, rätta mig om jag har fel.

Edit: stavfel

W O R D

kORRELITO
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 639
843547
February 16, 2005 - 4:54 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: Ähhh...

Fotboll är en sport för mesar som ramlar omkull vid minsta lilla berörning. 😉
Bara att läsa här...citerat från Expressen "Östlund låg ned på marken för att markera" Jäkla mes det där. 😉

Så här ska det göras. 😀
http://www.aftonbladet.se/vss/.....31,00.html

Visst är hockey lite primitivt men det är fanken så mkt roligare att se en riktigt het match. 🙂

w.o.r.d

Jekyll 3000
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1330
843562
February 16, 2005 - 5:23 pm
sp_Permalink sp_Print

En fotbollsspelare som inte är en mes utan klarar av att ta en smäll, dock med lite omplåstringen först men sen fortsatte han att spela... det var en fröjd att se, brukar ju vara ett gäng döende svanar annars.

Tacka vet jag hockey, synd bara att domarna i Sverige inte tillåter 2 spelare göra upp utan matchstraff så fort dom tappar en handske, skulle försvinna mkt småskit då.

Finns ju fotbollsspelare i hockeymundering med, Molin tex, ful som fààn med klubban men om nån petar på honom så tror man han gått av på mitten, Jönsson är ett annat ex. Så fort det går dåligt för honom är det inte skoj att se hur han beter sej, gnäller på domaren och har sej, synd på en i övrigt bra spelare i en sunkig klubb 😉

.ToL
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1319
843721
February 16, 2005 - 9:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Fy fan. Det lär bli en väldigt lång avstängning iaf!

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 582
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL