September 10, 2004
Hej!
Jag har en seriös fråga nu. Inget trams är ni snälla... Det är viktigt det här för mig. Varför kan jag inte gå in på.
Hur tror du att du reagerar om du blir knäad i skrevet?
Exempel: Går du därifrån som ingenting? Springer du där ifrån som ingenting? Sjunker du ihop? Slår/sparkar du tillbaka?
Alla oseriösa svar kommer jag be moderator radera. Har moderator fråga kring min fråga är han/hon välkommen att fråga i PM.
MrRunaway
February 21, 2003
skulle nästan våga satsa pengar på att de som inte svarar sjunker ihop och kvider ljuger...
en välriktad träff på kulorna gör grönjävulskt ont...
har en polare som kan svara att han skulle nita dig, men sen har han haft cancer och saknar kulorna (dock gör smällar på röret jävla ont också, men far from)
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
September 10, 2004
Tack! Det är vad jag menar med. Det gör fruktansvärt ont. Jag själv ville inte svara på mitt agerande förrän någon annan gjort det för att jag på så sätt skulle påverka vad andra svarar, men du är kille. Du vet vad jag svarar utan att funderar för jag är inte annorlunda än någon annan.
MrRunaway
January 12, 2004
Den gången jag fick en fot i skrevet så tog det ett par två tre sekunder innan jag däckade och kved som en liten flicka.
Men jag har även sett en kille få en klockren spark mellan benen och som inte rörde en min medan han grundligt misshandlade den som sparkade efteråt.
.
November 27, 2003
Som före detta målvakt och numera kampsportare så rycker jag mest på axlarna, men det gör fortfarande ont. Jag slåss dock inte skulle nog bara stirra på han och fråga om han ville något. Det brukar räcka när svartsjuka pojkvänner och annat drägg försöker visa sig på styva linan.
//Andreas
March 15, 2002
Beror nog på vad man är i för situation. Gäller det liv eller död t.ex. att förövaren även angriper andra man känner (familjemedlemmar osv.) i kombination med att man är så förbannad att man ser rött och adrenalinet pumpar så krävs det nog väldigt mycket mer för att man ska ramla ihop och kvida än om det skulle vara en olyckshändelse. Väldigt svårt att förutse men kroppen har helt klart en del försvarsmekanismer som kan träda i kraft i kniviga situationer. Finns många som får oanade krafter när det verkligen gäller och detsamma gäller säkert för smärta (att kroppen helt enkelt kopplar bort). Sen så är det väl mycket möjligt att smärtan kommer efteråt i stället.
May 17, 2002
Har aldrig råkat ut för det i slagsmål, men några olyckshändelser har ju inträffat. Då känns det liksom som man har ont i magen och luften bara går ur en. Det har dock bara varit lättare smällar, men en rejäl spark skulle nog kännas bra mycket värre. Däremot kan det hända att man klarar det i några minuter om man har mycket adrenalin som i bråk kanske...
November 30, 2006
jag fick motta mängder av kickar där och bland annat mot huvet stampade mig med stålhättakängor så kallade london-kängor som nynazisterna använder, används också på bandet för o skydda fötterna, och jag ställde mig bara upp o fortsatte mota slag mot dom jävlarna... sen hamna jag på sjukhus i två veckor, de är den enda erfarenheten jag har av slag mot skrevet egentligen, kände dock inte så mycket för jag vart hög på adrenalin o mer än en flaska vodka....
nyktra sidan å annat fick jag en spark där tror jag när jag var typ 14 senast.... en jävla massa år sen alltså, då smällde jag till snubben så han smaka asfalt o sen tjöt jag som en flicka o kröp ihop.... gör jävligt ont... när jag blev misshandlad sparkade dom upp en av kulorna i magen på mig, lol, fick knapra piller för o få den å gå ner igen... >_<... reproduktionssystemet funkar dock fortfarande 😛
// DMX
February 3, 2003
Fick en träff där när jag gick i högstadiet, kängor. Har inte så mycket minne av det egentligen, sjönk ihop och sedan hittade några i klassen mig, tog mig till sjuksystern och farsan kom till skolan. Läkaren nästa och ledigt nästa dag. Skulle kolla så att kulorna inte "satt fel" :S Då skulle pungen svullna upp och tja.. Ni förstår. Som tur var hände inget sådant.
Fick en handboll i skrevet i gymnasiet också, men då reste jag mig nästan direkt(vill jag minnas) och gick mot toan. Spydde upp frukosten och sedan var det inte mycket mer idrott för min del på den lektionen.
Frågan är hur bra de små simmarna mår nu :S
May 17, 2004
nyligen när jag spelade innebandy så fick jag en innebandy boll skuten i hög hastighet mot skrevet.
det blev en klockren träff på höger testikel, den mer framträdande av de två.
jag åkte direkt ner på golvet, var tyst och tårar började komma längs kinderna.
nyligen så hade jag och en vännina ett arrangerat slagsmål, jag vann(!) men hon använde några tjuvknep mot slutet, därbland att knäamig i skrevet.
det gjorde ont men jag tror att penis dämpade det mästa.
kort och gott så reagerade jag olika på de båda fallen. allt handlar om hur bra träff du får. blev sparkad en gång, håkte direkt ner på knä och det kändes som om jag tappade luften, eller något.
kort och gott, ajg reagerar olika beroende på träffen.
March 15, 2004
Har blivit sparkad på pungen och fick ganska ont men inte jätte ont. fejkade lite smärta efteråt för att bruden som gjorde det skulle ångra sig.
Sen en gång när jag suttit i min soffa med någon kompis så kastades nåt litet föremål (minns inte) upp i luften och hamnade rakt på högra pungkulan och det gjorde nådigt ont :p
Handlar nog ganska mycket om hur klockren träff det blir.
1 Guest(s)