En fråga om stolar på DH....|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
En fråga om stolar på DH....
Kizo
Member
Medlem
Forum Posts: 5235
sp_UserOfflineSmall Offline
981640
November 22, 2005 - 7:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Black_light wrote: då försvinner jag för alltid =/ .

Eller tills det att du hunnit registrera ett nytt konto? 🙂
I vilket fall, är det inte lite väl tidigt att bli skakig i benen för DHS06? laugh

Black_light
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1851
981657
November 22, 2005 - 7:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Kizo wrote: [quote=Black_light]då försvinner jag för alltid =/ .

Eller tills det att du hunnit registrera ett nytt konto? 🙂
I vilket fall, är det inte lite väl tidigt att bli skakig i benen för DHS06? laugh

Hehehe. Jo det är det nog 🙂 Men jag har inget att göra, så jag tänkte att börja planera för något som händer nästa år skulle vara ganska kul :p

hawkie
Member
Medlem
Forum Posts: 2327
981764
November 22, 2005 - 10:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Black_light wrote: [quote=Sortima]Jag har en exakt likadan stol som dig och jag har haft med den på två eller tre DH. Visst den är lite otymplig men det går hur fint som helst.

Otymplig? :p Nejdå, den passar jättefint i bilen och är hur lätt som helst (inte sarkastisk) 🙂 Hahaha, kom precis att tänka på en sak. (Hoppas att jag inte bryter mot någon regelparagraf nu, men man kommer bara till något registreringsavtal när man trycker på "regler" =/ ). Jag undrar om någon, någonsin, har åkt "fast" eller blivit utkastat från DH för att ha piratat, satt upp en DC-hubb eller bara varit inne på en? Någon som sett detta nån gång och kan berätta lite om det? Skulle gärna vilja veta hur det ser ut när de haffar en pirat.

Än en gång, hoppas jag inte bröt någon regel eller så nu, och att någon moderator inte blir sur och kastar ut mig ur forumet, för då försvinner jag för alltid =/ .

Direkt utkastad nej, men varnad. Efter x antal varningar blir du utkastad. Skitlöjliga regler, då du har betalat för att vara där och är en kund till dreamhack.

Har du inte rätt att göra vad du vill med din dator? Hur ska du säga till någon att stänga av hubben? "Shut it off or Il write you an angry letter telling you how angry I am".

Black_light
Kommer du hit ofta?
Medlem
982058
November 23, 2005 - 6:58 pm
sp_Permalink sp_Print

Hmm, ok. Ska fråga mina polare imorrn om hur det är på DH med just detta. Sedan får jag ju uppleva hela DH i sommar 😀

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
982061
November 23, 2005 - 7:16 pm
sp_Permalink sp_Print

Är du galen?
Åka på DH när det är FotbollsVM i Tyskland? :wide: 😮

pompougnac
Member
Medlem
Forum Posts: 3109
982065
November 23, 2005 - 7:28 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: Är du galen?

Ord upp.

Black_light
Kommer du hit ofta?
Medlem
982342
November 24, 2005 - 1:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Fotbolls VM=Boooring :p Men jag ska titta när jag kommer hem wink Ska inte du på DH då?

Edvuld
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1898
982469
November 24, 2005 - 4:53 pm
sp_Permalink sp_Print

Hugge wrote: Nej, minikylskåpen drar för mycket, dom plockas generellt sätt ner om man har en sådan med sig. Och givetvis bistår inte DH med kylskåp åt alla deltagare. skrivbordslampa låter tämligen onödigt, men ljusslang är det många som har med sig.

Jag frågade Crew om detta förr-förra sommaren, och då var det inte OK, tills jag påvisade att jag låg under min kvot på 270W eller vad den är, så då var det OK. Detta var via mail, när jag var där var det ingen som sa något.

Jonas Fallenius
Member
Medlem
Forum Posts: 2669
982480
November 24, 2005 - 5:20 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: Är du galen?

jag har TV-kort med mig 😛

Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
982492
November 24, 2005 - 5:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Black_light wrote: Fotbolls VM=Boooring :p

:cy:
Vad är det för fel på dig pojk?
Fotbolls-VM blott hundra mil härifrån, och du ska sitta framför en dator?

Black_light
Kommer du hit ofta?
Medlem
982576
November 24, 2005 - 8:33 pm
sp_Permalink sp_Print

Edvuld wrote: [quote=Hugge]Nej, minikylskåpen drar för mycket, dom plockas generellt sätt ner om man har en sådan med sig. Och givetvis bistår inte DH med kylskåp åt alla deltagare. skrivbordslampa låter tämligen onödigt, men ljusslang är det många som har med sig.

Jag frågade Crew om detta förr-förra sommaren, och då var det inte OK, tills jag påvisade att jag låg under min kvot på 270W eller vad den är, så då var det OK. Detta var via mail, när jag var där var det ingen som sa något.

Tror inte crew orkar/kan hålla reda på så många platser samtidigt. Hur många är det i crew Hugge?

hawkie
Member
Medlem
982714
November 25, 2005 - 3:15 am
sp_Permalink sp_Print

Black_light wrote: [quote=Edvuld][quote=Hugge]Nej, minikylskåpen drar för mycket, dom plockas generellt sätt ner om man har en sådan med sig. Och givetvis bistår inte DH med kylskåp åt alla deltagare. skrivbordslampa låter tämligen onödigt, men ljusslang är det många som har med sig.

Tror inte crew orkar/kan hålla reda på så många platser samtidigt. Hur många är det i crew Hugge?

Security var förr ca 70 pers. Det är dom som håller i det där med lampor, stolar och sova under datorn biten.

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
982751
November 25, 2005 - 8:21 am
sp_Permalink sp_Print

Black_light wrote: Fotbolls VM=Boooring :p Men jag ska titta när jag kommer hem wink Ska inte du på DH då?

Verkerligen inte.
Jag har planer på att befinna mig i Tyskland och dricka tonvis med öl och se fotboll, samt spela fotboll med trevliga människor där nere. 🙂

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
982920
November 25, 2005 - 4:01 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: [quote=Black_light]Fotbolls VM=Boooring :p Men jag ska titta när jag kommer hem wink Ska inte du på DH då?

Verkerligen inte.
Jag har planer på att befinna mig i Tyskland och dricka tonvis med öl och se fotboll, samt spela fotboll med trevliga människor där nere. 🙂

Och få skallen inknackad av rediga huliganer ?

Akta dig bara...du kan komma att bli skyldig till brottet med att ha fått skallen inknackad enligt en viss inläggsskribent i denna tråd. 😉

https://www.nordichardware.se/forum/2-vt128356.html?start=25

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
982922
November 25, 2005 - 4:06 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=macrus][quote=Black_light]Fotbolls VM=Boooring :p Men jag ska titta när jag kommer hem wink Ska inte du på DH då?

Verkerligen inte.

Och få skallen inknackad av rediga huliganer ?

Akta dig bara...du kan komma att bli skyldig till brottet med att ha fått skallen inknackad enligt en viss inläggsskribent i denna tråd. 😉

https://www.nordichardware.se/forum/2-vt128356.html?start=25

Jag skulle föredra att du bemötte mig i den gällande tråden istället för att fega ur då argumenten tog slut och smutskasta mig i andra orelaterade trådar.

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
982925
November 25, 2005 - 4:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Alltså killen...inse att du vinglar kraftigt i ditt argument om att brottoffer är skyldiga också.

I mitt exempel här så var det dels lite skämtsamt menat och dels ett sätt att visa dig det orimliga i ditt resonemang.

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
982926
November 25, 2005 - 4:12 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: Alltså killen...inse att du vinglar kraftigt i ditt argument om att brottoffer är skyldiga också.

I mitt exempel här så var det dels lite skämtsamt menat och dels ett sätt att visa dig det orimliga i ditt resonemang.

Finns inget orimligt i mitt resonemang, och var vänlig fortsätt i rätt tråd.

Black_light
Kommer du hit ofta?
Medlem
982994
November 25, 2005 - 6:43 pm
sp_Permalink sp_Print

lugna er nu va. Skiroy, hur är läget på DH? Måste veta allt ju, så jag är mindre n00b när jag kommer i sommar 🙂

MoparPower
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1613
983000
November 25, 2005 - 6:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Black_light wrote: lugna er nu va. Skiroy, hur är läget på DH? Måste veta allt ju, så jag är mindre n00b när jag kommer i sommar 🙂

Imorgon blir det värre när jag besöker. 😈

hawkie
Member
Medlem
983025
November 25, 2005 - 8:40 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: Alltså killen...inse att du vinglar kraftigt i ditt argument om att brottoffer är skyldiga också.

Nämen tjenare, med risk för att låta otrevlig: redan?

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 352
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL