May 1, 2005
Kizo wrote: [quote=Black_light]då försvinner jag för alltid =/ .
Eller tills det att du hunnit registrera ett nytt konto? 🙂
I vilket fall, är det inte lite väl tidigt att bli skakig i benen för DHS06?
Hehehe. Jo det är det nog 🙂 Men jag har inget att göra, så jag tänkte att börja planera för något som händer nästa år skulle vara ganska kul :p
September 5, 2001
Black_light wrote: [quote=Sortima]Jag har en exakt likadan stol som dig och jag har haft med den på två eller tre DH. Visst den är lite otymplig men det går hur fint som helst.
Otymplig? :p Nejdå, den passar jättefint i bilen och är hur lätt som helst (inte sarkastisk) 🙂 Hahaha, kom precis att tänka på en sak. (Hoppas att jag inte bryter mot någon regelparagraf nu, men man kommer bara till något registreringsavtal när man trycker på "regler" =/ ). Jag undrar om någon, någonsin, har åkt "fast" eller blivit utkastat från DH för att ha piratat, satt upp en DC-hubb eller bara varit inne på en? Någon som sett detta nån gång och kan berätta lite om det? Skulle gärna vilja veta hur det ser ut när de haffar en pirat.
Än en gång, hoppas jag inte bröt någon regel eller så nu, och att någon moderator inte blir sur och kastar ut mig ur forumet, för då försvinner jag för alltid =/ .
Direkt utkastad nej, men varnad. Efter x antal varningar blir du utkastad. Skitlöjliga regler, då du har betalat för att vara där och är en kund till dreamhack.
Har du inte rätt att göra vad du vill med din dator? Hur ska du säga till någon att stänga av hubben? "Shut it off or Il write you an angry letter telling you how angry I am".
September 20, 2001
Hugge wrote: Nej, minikylskåpen drar för mycket, dom plockas generellt sätt ner om man har en sådan med sig. Och givetvis bistår inte DH med kylskåp åt alla deltagare. skrivbordslampa låter tämligen onödigt, men ljusslang är det många som har med sig.
Jag frågade Crew om detta förr-förra sommaren, och då var det inte OK, tills jag påvisade att jag låg under min kvot på 270W eller vad den är, så då var det OK. Detta var via mail, när jag var där var det ingen som sa något.
May 1, 2005
Edvuld wrote: [quote=Hugge]Nej, minikylskåpen drar för mycket, dom plockas generellt sätt ner om man har en sådan med sig. Och givetvis bistår inte DH med kylskåp åt alla deltagare. skrivbordslampa låter tämligen onödigt, men ljusslang är det många som har med sig.
Jag frågade Crew om detta förr-förra sommaren, och då var det inte OK, tills jag påvisade att jag låg under min kvot på 270W eller vad den är, så då var det OK. Detta var via mail, när jag var där var det ingen som sa något.
Tror inte crew orkar/kan hålla reda på så många platser samtidigt. Hur många är det i crew Hugge?
September 5, 2001
Black_light wrote: [quote=Edvuld][quote=Hugge]Nej, minikylskåpen drar för mycket, dom plockas generellt sätt ner om man har en sådan med sig. Och givetvis bistår inte DH med kylskåp åt alla deltagare. skrivbordslampa låter tämligen onödigt, men ljusslang är det många som har med sig.
Tror inte crew orkar/kan hålla reda på så många platser samtidigt. Hur många är det i crew Hugge?
Security var förr ca 70 pers. Det är dom som håller i det där med lampor, stolar och sova under datorn biten.
September 12, 2001
macrus wrote: [quote=Black_light]Fotbolls VM=Boooring :p Men jag ska titta när jag kommer hem Ska inte du på DH då?
Verkerligen inte.
Jag har planer på att befinna mig i Tyskland och dricka tonvis med öl och se fotboll, samt spela fotboll med trevliga människor där nere. 🙂
Och få skallen inknackad av rediga huliganer ?
Akta dig bara...du kan komma att bli skyldig till brottet med att ha fått skallen inknackad enligt en viss inläggsskribent i denna tråd. 😉
https://www.nordichardware.se/forum/2-vt128356.html?start=25
January 17, 2002
skiroy wrote: [quote=macrus][quote=Black_light]Fotbolls VM=Boooring :p Men jag ska titta när jag kommer hem Ska inte du på DH då?
Verkerligen inte.
Jag har planer på att befinna mig i Tyskland och dricka tonvis med öl och se fotboll, samt spela fotboll med trevliga människor där nere. 🙂
Och få skallen inknackad av rediga huliganer ?
Akta dig bara...du kan komma att bli skyldig till brottet med att ha fått skallen inknackad enligt en viss inläggsskribent i denna tråd. 😉
https://www.nordichardware.se/forum/2-vt128356.html?start=25
Jag skulle föredra att du bemötte mig i den gällande tråden istället för att fega ur då argumenten tog slut och smutskasta mig i andra orelaterade trådar.
January 17, 2002
skiroy wrote: Alltså killen...inse att du vinglar kraftigt i ditt argument om att brottoffer är skyldiga också.
I mitt exempel här så var det dels lite skämtsamt menat och dels ett sätt att visa dig det orimliga i ditt resonemang.
Finns inget orimligt i mitt resonemang, och var vänlig fortsätt i rätt tråd.
September 5, 2001
skiroy wrote: Alltså killen...inse att du vinglar kraftigt i ditt argument om att brottoffer är skyldiga också.
I mitt exempel här så var det dels lite skämtsamt menat och dels ett sätt att visa dig det orimliga i ditt resonemang.
Nämen tjenare, med risk för att låta otrevlig: redan?
1 Guest(s)