July 14, 2004
jävla pack... förövrigt det där med kniven är nog inte så smart ändå... vet för jag har tänkt en hel del på det också, blir nästan varje dag frestad av nån jävla stolle o bråka, men de dålgia är då att om du tappar kniven under tumultet vilket är rätt troligt så är de ju inte du som har den längre... well resten kan du nog räkna ut själv, bästa taktiken är nog som vanligt... PUNGSPARK O SPRING! 😉
July 13, 2004
Alltid lika tråkigt när sånt händer. Krya på dig och hoppas ni får tag på idioterna!
Blev själv på hoppad av 2 killar(faktiskt invandrare) i Landskrona för ett par år sedan. Båda hoppar på mig samtidigt och självklart börjar man svinga. Det var inga stora killar utan dom var faktiskt ett par år yngre än mig. Men jag klarade mig iaf helskinnad.
Efter det så bar jag kniv på mig(butterfly). Men slutade med det precis när jag blivit duktigt på den 😀
April 14, 2002
Twin_Pixel wrote: [quote=Hauk]Stockholm... j**la djungel.
Tacka vet jag Norrland, här kan iaf folk bete sig fortfarande.
Tråkigt det som hände du, såg inte direkt skönt ut :/
I Stockholm finns allt. Flest fina tjejer, mest dumma människor osv. Jag tycker det är ett vettigt pris man får pynta för att bo i city. Mer skit, men mycket mer härligheter också.
Hah, inte fan ska man behöva lida för att man vill bo centralt eller hur fan menar du egentligen?
January 20, 2002
skinner wrote: Vad var det för typer som slog dig?
Tyvärr så gör detta så att personer blir mer rädda. Har 2 kompisar som har med sig butterflyes vart dom än går bara för att dom har blivigt rånade tidigare.
Det är väll inte direkt någon bra lösning...? Bättre att lära sig springa, jag menar tar dem upp knivar så blir ju bara saken värre och så kan de själva åka dit på det.
BarateaU: Jag vet hur det känns, har råkat ut för samma grejj. Dock inte lika allvarligt men fick iaf sy 3 stygn och jag blodade ned en hel del saker + att jag har ett fult ärr som aldrig kommer att försvinna. De fick tag i han som slog mig inkl hans kompisar och vi har pekat ut honom så jag hoppas det blir rättegång. Vad kan man kräva för skadestånd? Det värsta var att en sådan rolig kväll blev förstörd på det viset och sedan tar det sådan lång tid innan det händer något med fallet så man kan inte sluta att tänka på det heller.
Kenrih: Jag har ringt och pratat med försäkringsbolaget och då var dem väldigt otrevliga... Lät väldigt negativt men det är anmält och jag har inte hört av dem något mer. Tror du dem väntar och ser vad som händer med dommen eller vad håller dem på med?
April 10, 2003
Man börja undra om det är värt att gå ut längre, för 2-3 veckor sen vart jag och 4 polare påhåppade av 20 zienare.
Det hela sluta med att ena polaren fick ett järnrör i huvet innan snuten kom dom sparkade till och med på polarens hund.
Tidningarna skrev att det var ett gängbråk med 20 personer inblandade, jo tjena.
January 20, 2002
Tyrfing wrote: Man börja undra om det är värt att gå ut längre, för 2-3 veckor sen vart jag och 4 polare påhåppade av 20 zienare.
Det hela sluta med att ena polaren fick ett järnrör i huvet innan snuten kom dom sparkade till och med på polarens hund.
Tidningarna skrev att det var ett gängbråk med 20 personer inblandade, jo tjena.
Vart har moralen tagit vägen ? Folk gör verkligen vad som helst för pengar eller var det inte det dem var ute efter?
Hunden till o med ?
March 19, 2003
Ringde Brottsofferjourernas riksförbund och frågade hur ajg skulle gå tillväga.
Dom skulle skicka mig lite papper som jag ska skicka in till Brottsofferfonden.
Samt att jag har blivit kränkt, sveda och värk och jag vill ha kärlig ersättning.
Så ska jag skicka med dokumentationen från sjukan "måste ringa och höra med dem" och sen ska jag skicka med polisanmälan samt kvitton på mina utgifter.
*3400'e posten
April 10, 2003
Cezar wrote: [quote=Tyrfing]Man börja undra om det är värt att gå ut längre, för 2-3 veckor sen vart jag och 4 polare påhåppade av 20 zienare.
Vart har moralen tagit vägen ? Folk gör verkligen vad som helst för pengar eller var det inte det dem var ute efter?
Hunden till o med ?
Det hade ingenting annat än att ge oss stryk att göra, polarn tyckte sig skänna igen en av dom men hade tydligen fel.
Grabben han hälsa på började hävda sig sen kom dom andra och flög på oss,
mitt under bråket kom några med bil varpå att en i bilen tar ut ett järnrör.
Åldern på dom var ungefär 16-45 och det var en hel del som stog och kolla på utöver dom som flög på oss.
1 Guest(s)