January 7, 2006
Finns det någon som vet något roligt att göra i Stockholm? Jag ska dit om en vecka och stanna i tre dagar(fredag kväll till måndag kväll, fredagen räknas inte som en dag eftersom jag planerar att slappa lite då efter en hyfsat lång tågresa). Det som kanske bör sägas är att jag är under 18 år och kommer vara med min storebror, alltså är alla saker som inkluderar alkohol uteslutna.
Jag har altså tre dagar att fylla med saker att göra, vi har inte tillgång till bil så det är buss/tunnelbana som gäller.
Tacksam för förslag 🙂
May 1, 2004
Jag ställde samma fråga något tidigare, i brist på tid så tänker jag länka tråden. Tyckte att det var lite snålt med bidrag, men men.
January 7, 2006
Wingman wrote: Jag ställde samma fråga något tidigare, i brist på tid så tänker jag länka tråden. Tyckte att det var lite snålt med bidrag, men men.
Jo, såg den tråden för ett tag sedan. Tyvärr så är det mesta där tips på att äta, och det är något som vi löser. Har för mig att jag såg någon sådan tråd för några månader sedan, kanske borde kolla det.
Tack ändå! 🙂
January 7, 2006
KorSpo wrote: Försök undvika att träffa brudar i Stockholm, alla är dumma i huvudet och sviker dig tillslut.
Samtidigt är det nog bra att undvika killar oxå, de är antingen bögar eller våldtäktsmän.
Åk inte hit.
Tjejer blir det nog(tyvärr) inte mycket av då jag ska vara där i tre dagar troligtvis kommer tillbringa hyfsat stor tid i min brors lägenhet...
Killar ser jag ingen som helst risk för 😛
Åker gör jag ändå, biljetterna är redan köpta...
De alternativ som jag hittat hittills att göra har ajg redan varit på, kanske får leta vidare?
Tacksam för förslag
May 19, 2003
Hmm, kändes lite drygt att skapa en nästan likdan tråd, så snor denna om inte hult0 misstycker ;).
Vart kan man sova i sthlm? Hade tänkt att åka ner med 2 tjekompisar, men grejen är den att vi har ingenstans att sova. Det som gör det lite svårare är väl att man hade tänkt att festa också, hehe.
January 7, 2006
Vamp wrote: Hmm, kändes lite drygt att skapa en nästan likdan tråd, så snor denna om inte hult0 misstycker ;).
Vart kan man sova i sthlm? Hade tänkt att åka ner med 2 tjekompisar, men grejen är den att vi har ingenstans att sova. Det som gör det lite svårare är väl att man hade tänkt att festa också, hehe.
http://www.elite.se/hotell/sto.....efault.htm
Det är det bästa hotellet som jag har bott på i Sthlm, jag har ingen enorm erfarenhet av hotell i Stockholm, men det gillade jag. Det bästa av de som jag varit på...
Också det enda centrala som jag varit på, men ja... Det är ett bra hotell med underbar frukost(iaf var det bra frukost för typ två år sedan)!
June 5, 2004
Mean Machine wrote: Bilmässan varar faktiskt från 1-9/4 på Älvsjömässan, det är nånting man måste kolla in. Pendeltåg från valfritt ställe till Älvsjö, sen är det 150 meter från stationen till mässan. 🙂
Javisst ja det var den skiten också, farsan ska ju jobba lite där som nån.
2 Guest(s)