May 17, 2004
Jag älskar lucia. Det är nog den ända gången på året då jag kan gråta och vara glad sammtidigt (det föds inte allt för många döttrar och söner (dyligt)i snitt varge år). Jag älskar körerna. Jag älskar när julmusiken kommer med sin sång. Då kan man gråta som om dert vore lucia.
Julen är god.
God jul.
February 12, 2003
MoparPower wrote: [quote=CoLiC]Den kör som kan likt änglar låta får vitamin-C att springa iväg som en kvinna och gråta
Jag har suttit och rimmat på julklappar hela dagen, jag tror jag måste gå och få något nyttigt i magen.
Rimma? man ska väl supa idag? annas e ja heltr fel utter
Den där kan bli svår att knäcka...:)R
January 17, 2002
MoparPower wrote: [quote=CoLiC]Den kör som kan likt änglar låta får vitamin-C att springa iväg som en kvinna och gråta
Jag har suttit och rimmat på julklappar hela dagen, jag tror jag måste gå och få något nyttigt i magen.
Allt här i världen är inte sprit och kvinnor, även om det är kul att spräcka mödomshinnor. Vill du komma någon vart i livet får du mot Arbetsförmedlingen ta klivet. Såvida man inte heter MoparPower, då är vägen till lycka en Golden Shower.
January 17, 2002
Mean Machine wrote: [quote=MoparPower][quote=CoLiC]Den kör som kan likt änglar låta får vitamin-C att springa iväg som en kvinna och gråta
Den där kan bli svår att knäcka...:)R
Han är nog knäckt nu endå så på fyllan han var klockan halv 5 imorse :)R
1 Guest(s)