November 22, 2001
Newbie2K wrote: hon tävlar ju med din dator om uppmärksamheten...
gen henne 60% och datorn 40 %! så ligger du på safety!
Köp the sims till henne, det lirar alla brudar! Allvarligt-vet inte en tjej som inte lirar det spelet!
Min polares morsa lirar det, när HotDate kom så kunde man knata i stan o så, laggade som fan på hans dator, hon köpte ny dator bara för o kunna lira hot date..!!
Min flickvän avskydde det spelet.
Jag oxå, förstår inte hur folk kan tycka det är roligt.
November 9, 2002
försök övertyga henne om att hon betyder mer än datorn (oavsett hur d ligger till egentligen)
ja spenderade ett dygn med min flickvän när hon visste att min nya dator skulle kunnat stå hemma redo att packas upp
d hon därimot inte visste va att ja visste att den inte kommit 🙄
lite taskigt kanske men ja hade nog stått ut även om datorn kommit
December 4, 2001
Av nån konstig andledning lyckas jag alltid få ihop det med nån som gillar spela SIMS. Alla brudar spelar sims o så fuskar dem oxå. Tjejer gillar väl inredning o människor o sånt 🙂
Min nuvarande tjej spelar soldiers of fortune 2 o hon e verkligen ingen datamänniska för övrigt...
Har det kommit så långt som till när tjejen börjar fundera på att göra slut typ pga datorn, då är det kris!! Gräv ner datorn i skogen o gräv inte upp den igen förrens allt rullar på igen o ni är lyckliga som fan. Tjejen är ju faktiskt viktigare än datorn... även om det tar emot att säga så... 🙁
3 Guest(s)