June 28, 2001
hah om det är sant dåjävlar vilken cool snubbe.
jag var i tyskland och stog i kö med en fullpackad shoppingvagn så stog det en gubbe bakom mig som rullade på mig om och om igen, jag vände mig och och stirrade på honom och sedan spände jag benen lite så hans vagn åkte back nån dm 10 sek senare var han där igen och knödde, så putte jag bak vagnen igen, och upprepade detta ett tiotal ggr.
tillslut vände jag mig om och stirrade med en jävligt arg min och då sa han ursäkta...
hur trögfattad får man vara igenligen, som att han inte insåg att ha skulle sluta putta från början.
December 15, 2002
CoLiC wrote: [quote=Extatic][quote=LuX^]Hahahaha j**lar vilken klockren kille som hälde mjölken på lillpojken. 8)
Men seriöst föräldrarna borde ju ta lite ansvar för sina barn 😕
personen som hällde mjölken vara gravt störd, samma sak med ungens föräldrar
Om det nu var sant, varför? Killen var ju uppenbart vettigast i varuhuset eftersom han kontrade med deras egen medicin.
haha, det var ju moraliskt rätt men så tror jag itne nån människa gör, inte svenskar iaf Jag själv hatar också såna ungar som håller på och drygar sig, speciellt dom som hälsar fast man itne ens känner dom
April 10, 2001
Som sagt, en uppdiktad historia som är långt ifrån ny och har haft många olika skepnader.
Anser dock att historian hade varit mer vettig om mjölken/tuggumit/spottloskan/whatever, dumpats på föräldrarna istället..
Det är dom som gjort fel, och det är således dom som skall ha straffet.
August 20, 2001
fisken wrote: [quote=BelGarath]eller köttfärs
Sen kotta upp lite lök, knäcka några ägg, salta och pepprar så kunde dom gå hem och laga köttbullar..
Köttfärs är för dyrt för att offra på en liten ungjävel... Han skulle tagit sådan citronsaft (som finns i gul citron förpackning) och sprutat i ögonen på honom 🙄
Extatic: Jag hatar också ungjävlar som hälsar trots man inte känner dem...
February 22, 2003
DiDi wrote: [quote=fisken][quote=BelGarath]eller köttfärs
Sen kotta upp lite lök, knäcka några ägg, salta och pepprar så kunde dom gå hem och laga köttbullar..
Köttfärs är för dyrt för att offra på en liten ungjävel... Han skulle tagit sådan citronsaft (som finns i gul citron förpackning) och sprutat i ögonen på honom 🙄
Extatic: Jag hatar också ungjävlar som hälsar trots man inte känner dem...
aa de hatar jag också ungar ska alltid hälsa 😕
July 10, 2003
Arne_Garflak wrote: Vad är det som är så hemskt med ungar som säger hej egentligen?
Hade man känt ungarna hade det väll vart en annan sak, men varför i helvete ska små främlingar öppna sin fula käft och skrika HEJ! Vad heter du?, vart bor du?, hur gammal är du? etc etc.. :arg:
Och det hjälper inte att svara, nästa gång ställer dom samma jävla frågor igen o_O
July 13, 2002
SoulBurn wrote: [quote=Arne_Garflak]Vad är det som är så hemskt med ungar som säger hej egentligen?
Hade man känt ungarna hade det väll vart en annan sak, men varför i h*****e ska små främlingar öppna sin fula käft och skrika HEJ! Vad heter du?, vart bor du?, hur gammal är du? etc etc.. :arg:
Och det hjälper inte att svara, nästa gång ställer dom samma j**la frågor igen o_O
Det är ju soft ju 😀 Gillar små ungar... de äger. Inte hunnit bli så jävla inskränkta och fast i någon roll och bild av sig själva de målat upp, de är ärliga. Sen att vissa verkligen är små skitar är ju en annan sak men de visar det i alla fall 8)
2 Guest(s)