August 19, 2001
September 8, 2001
March 4, 2001
On 2001-09-11 20:05, Woxiz wrote:
De e full fart på strids flyget häromkring!! (Södra halland)
Kanske e dom j-vla araberna som har nått fuffens för sig.... Men jag börjar nog bli rejält paranoid 😕
Idiot....beskyll inte araberna för något om du inte vet att dom gjort...dessutom så är det inte araberna som gjort det....det är eventuellt några terrorister i ett arabland men inte ALLA araber är med på det som jag tolkar det du säger...du vill säkert att man bombar arabländerna oxå?
August 19, 2001
August 28, 2001
August 19, 2001
January 3, 2001
On 2001-09-12 23:17, Noby wrote:
Mina teorier är att det e helt klart Araberna alltså Afghanistan eller Talibanerna nåt utav dessa två har skapat denna fruktansvära attantatet 🙁
Anta att det skulle vara bin laden med kompisar vilket de flesta spekulerar i (OBS endast spekulationer) Fråga dig då vad USA har gjort mot dem och fråga dig själv vilka det är som har satt vapen i händerna på dessa människor från första början. Som de flesta vet men som media tycks ha glömt skickades vapen och pengar till Afganistan på 80-talet när de krigade mot Sovjet.
bin Laden var en av alla de som stred mot Sovjet med sin gerillagrupp allt med USA:s goda minne....Skapar man en desperat matyr får man väl oXå ta konsekvensrna av dennes handlande eller ?
För mer info om bin laden se länken:
http://www.vk.se/redaktion/ext.....sama.shtml
2 Guest(s)