March 20, 2003
Efter natten tråd, som jag tyvärr missade, vore väl en ursäkt på sin plats.
Känner Du att Du skrev ngt som jag kan uppfatta som stötande?
Ta chansen att lätta Ditt hjärta innan Du kommer till pärleporten och får välja mellan ett liv i himmeln eller helvetet.
Ta möjligheten att befria Din själ och få dina synder förlåtna.
Du har här tillfället att med en enkel rad få alla hopfantiserade, totalt omotiverade, klart överdrivna och uppenbart lögnaktiga historier bortglömda.
Känner Du att Du rycktes med i grupptrycket och ville vara lika bra som ngn annan, ville överglänsa föregående talare med ett bättre exempel eller helt enkelt visa Din sympati.
Hade Du svårt att sova inatt, vred och vände dig och visste inte riktigt varför?
Allt som behövs för ett rent samvete är ett litet ord som folk så ofta har svårt att säga trots att jag ständigt uppmuntrar Dem till det.
Så ta din chans….till ett liv utan lögner, svek och pajkastning….ett lite bättre liv…
Högaktningsfullt....eran Pim
August 15, 2002
Jag har inte sett att du skulle ha skrivit nåt som är värt att banna dig för hittils, och jag tyckte tråden om att skulle bannas var ganska smaklös... så jag blev imponerad då jag såg ämnet för den här tråden. Wow, tänkte jag, den här killen är min hjälte... han klarar av att be om förlåtelse fast han egentligen inte gjort nåt, verkligen ödmjukt. Om ändå det fanns fler av hans sort så skulle den här världen vara ett bättre ställe.
Men sen då jag läste vad du skrivit blev jag verkligen förbannad. Hur kan man vara så självgod att man skapar en tråd för att andra ska kunna be om förlåtelse!?
Hoppas nån admin gör oss på forumet en tjänst och bannar dig!!!
1 Guest(s)