Även den bäste kan ha missflyt.
http://www.aftonbladet.se/vss/.....__,00.html
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 2, 2004
November 22, 2001
Delph1 wrote: Pga. dålig hörsel krashade han igenom flera väggar?? :hehe:
//Andreas
Ja, han hörde ju inte att han varvade motorn och han hörde nog inte att väggarna gick sönder.
Dessutom kan man inte begära att en 92-åring har bra syn, så han såg nog inte väggen heller.
July 3, 2003
Redan vid 60 år tycker jag. gärna ett test mellan 18-60 också. typ vid 40.
Lastbilsförare är tvugna att köra ett test vid 45 års ålder om jag inte mins fel. Och det borde inte vara anorlunda med personbilar.
Har mött allt för många gammlingar som jag dessutom skällt ut 😛 för att dom har kört på min sida av vägen.
April 18, 2003
När man fyller 45 måste man lämna in en läkarundersökning som visar att man är frisk nog att ha kvar den tunga behörigheten, är man inte det så får man bara B och BE kvar.
Jag tycker man borde utöka det till att gälla allla förare samt att det ska vara ett teoretiskt test samt körprov med.
December 15, 2002
Json_81 wrote: [quote=Delph1]Pga. dålig hörsel krashade han igenom flera väggar?? :hehe:
//Andreas
Ja, han hörde ju inte att han varvade motorn och han hörde nog inte att väggarna gick sönder.
Dessutom kan man inte begära att en 92-åring har bra syn, så han såg nog inte väggen heller.
haha visst är jag trött, men inte trodde jag att jag skulle skratta så åt ditt inlägg
October 22, 2002
Jekyll 3000 wrote: När man fyller 45 måste man lämna in en läkarundersökning som visar att man är frisk nog att ha kvar den tunga behörigheten, är man inte det så får man bara B och BE kvar.
Jag tycker man borde utöka det till att gälla allla förare samt att det ska vara ett teoretiskt test samt körprov med.
Sen så är det koll var 10 år.
December 20, 2004
Hände en liknande sak hemma. En gubbe var ut och körde i sin 240 helt plötsligt så körde han rätt igenom en trädgård fortsate över en genomfartsväg och in i nästa trädgård där han körde mot min granes altan. Granen stog och stekt kötbullar när en bil helt plötsligt kom indundrandes.
Självlklart så pasade han på att göra något kul av situationen. Han tog ett gevaliapaket och tog en "om du får oväntat besök" bild.
1 Guest(s)