July 27, 2002
Satt och funderade lite.
Hur vill man ha sitt liv egentligen? 🙂
Själv skulle jag vilja ha ett stort hus vid vattnet.. Fint vatten, osv.. Ingen strand.. utan stora berg.. en brygga med båtar osv.. Så har man schyssta partyn där.. i skärgården allså.. Inga mygg där.. helt perfekt.. de blåser ju bort.. 🙂
Sen om det fanns 100mbit FIBER till huset skulle ju inte vara fel..
I framtiden skulle man väl vilja ha en fru och barn osv.. men det är inget jag kan tänka mig just nu så det får inte vara med i min dröm.. 🙂
Sen en av de viktigaste sakerna : att ha ett ROLIGT jobb, där man känner att det är roligt att gå till jobbet.. och välbetalt.. :bgrin:
December 15, 2002
Hade jag varit singel hade jag nog sagt porrskådis , men nu nöjer jag mig med att vinna en sådär 20 mille.
Vore fint med en lyxvilla och en studio i källaren som man kunde hyra ut nån gång i månaden bara för att ta in lite kosing till. Resa en massa och köra en grym bil, skämma bort barnen m.m
June 3, 2001
Mathias wrote: Jag vill vinna på lotto - en 70 miljoner så man klarar sig. Sen skaffar jag hus vid vattnet och efter det fru, barn, ungar, volvo och hund 🙂
Låter bra det så jag håller med.
Jag vill också ha det så.
Fast jag ska inte bara ha nån tråkig V70.. nänä.. 3-4 av mina drömbilar kommer stå i mitt pheta garage. 8) 😀
November 4, 2001
Jag skulle vilja bo på en plats där det är varmt året om och högst 2 timmar ifrån ett berg där man kan åka snowboard året om.
Pengar så att man kan köpa lite grejer man vill ha och göra lite resor då och då, behöver inte vara värsta miljonären men så man har ett drägligt liv.
Och ett jobb som jag trivs med.
July 19, 2001
Öwall wrote: [quote=HELIX]Jag skulle gärna flytta till Mars.. Och det skulle bara få följa med smarta (ocn snygga ;)) personer. Sedan skulle vi starta en ny civilisation utan idioter...
jag förstår inte logiken.. skulle du vara med eller inte?
=P
Jag vet en som INTE får vara med iallafall..
3 Guest(s)