October 26, 2003
Min Framtid.
flytta ihop med pojkvännen snarast möjligt 🙂
Ja ska bli Psykolog!
så att ja kan få leka med folks hjärnor och så att mina kompisar får betala mig istället för o bara säga tack som dom gör nu.. (ja vet.. snålt..)
skaffa barn..
helst pojkar.. eftersom ja vet hur flickor fungerar.. 😉
hoppas på att min astma/allergi försvinner så ja får vara frisk!
July 19, 2001
Smirnoff wrote: [quote=HELIX]Jag skulle gärna flytta till Mars.. Och det skulle bara få följa med smarta (ocn snygga ;)) personer. Sedan skulle vi starta en ny civilisation utan idioter...
Och dom flesta skulle bli inavla 😛
Neh, inte om vi är fler än tusen.. Men vi ska vara ännu fler.. och sedan ska vi ta över jorden och göra er till våra stormtrupper.. moahaha..
March 10, 2002
macrus wrote: [quote=Dehman][quote=macrus]Jag vill ha en lyxvilla i stan med sjöutsikt och minst 1Gbit.
Och sen bredvid huset ska det finnas en stor festlokal som man kan festa i varje kväll/natt.Sen senare i livet vill jag ev. flytta utomlands nånstans.
Sjöutsikt i stan?
Ja?
förkalar? 🙄
June 23, 2002
Dehman wrote: [quote=macrus][quote=Dehman][quote=macrus]Jag vill ha en lyxvilla i stan med sjöutsikt och minst 1Gbit.
Och sen bredvid huset ska det finnas en stor festlokal som man kan festa i varje kväll/natt.Sen senare i livet vill jag ev. flytta utomlands nånstans.
Sjöutsikt i stan?
Ja?
förkalar? 🙄
Aldrig varit i Stockholm Dehman?
Det finns vatten i STHLM.
Sen Marcan det finns massa lyxvillor av utsidan av stan med sjöutsikt.
May 23, 2002
Har/Är redan allt jag vill:
16 Gyllene år
En rostig opel
Ett eget ruckel till hus
Ekonomiskt beroende av far
Storbystad tjejkompis
En trådlös förstärkare från -72 som jag inte vet hur den fungerar...
Kommun betalar busskort
Det är ljuvligt att kunna leva i sina drömmar 8)
January 28, 2003
mitt mål är att ha tjänat första millen innan 32 års ålder.. (och kom ihåg, "the first is the hardest" ;))
har jag haft som mål sedan jag var 12 🙂
sen så:
Civilingenjör inom byggkonstruktion (möjligtvis annan inriktning, men likväl civ ing :D)
Vara tillsammans med min underbara flickvän
kunna gå in i vilken affär som helst och köpa precis allt jag vill ha utan att bry mig om priset..
ha ett STORT garage med plats för alla mina leksaker 8)
ha ett lagom stort hus som jag själv ritat.. (skall vara kvadratiskt, runt 30x30meter, med en stor pool i mitten med utskjutbart glastak och man ska kunna gå in till poolen från alla rum runtomkring)
sen är det lite andra saker med, men detta är de viktigaste 😀
March 10, 2002
macrus wrote: [quote=Dehman][quote=macrus][quote=Dehman][quote=macrus]Jag vill ha en lyxvilla i stan med sjöutsikt och minst 1Gbit.
Sjöutsikt i stan?
Ja?
förkalar? 🙄
Aldrig varit i Stockholm Dehman?
Det finns vatten i STHLM.
Sen Marcan det finns massa lyxvillor av utsidan av stan med sjöutsikt.
Hehe jo jag har varit i Stockholm. Hör jag sjö/havsutsikt så ser jag ett enskilt hus med fin utsikt! Inte någon jävla kanal. 😀
November 26, 2002
Personligen tycker jag att jag bara har den minst betydelsefulla biten kvar för att ha en fantastiskt bra tillvaro, ekonomiskt oberoende. Jag har skaffat mig ett fint sommarställe
http://home.bredband.tiscali.s.....skar11.jpg , jepp det är vår egna lilla ö, en fantastisk flickvän/sambo och vår första kid kommer i mars. Vad mer kan man begära? Det enda jag saknar är saker som har med pengar att göra, men jag skulle inte byta ut ngt av det jag har mot 100 miljoner, så jag saknar väl egentligen inget.
2 Guest(s)