June 28, 2001
jag beställde en mysko drink idag, den smakade nånting med vanilj och vodka och något blått i sig, inte ens bartendern visste vad den hette men den hade nånting med PJ harvey tjejen o göra, så jag tänkte kolla upp om någon annan här vet vad den drinken kan heta ?
den ska vara relativt ny oxå, hon trodde den hette pj harvey rocker men var inte säker.
Ide'er ?
September 12, 2001
Mind wrote: jag beställde en mysko drink idag, den smakade nånting med vanilj och vodka och något blått i sig, inte ens bartendern visste vad den hette men den hade nånting med PJ harvey tjejen o göra, så jag tänkte kolla upp om någon annan här vet vad den drinken kan heta ?
den ska vara relativt ny oxå, hon trodde den hette pj harvey rocker men var inte säker.
Ide'er ?
Ta reda på vem Polly Jean är istället.
Hon rockar...
March 11, 2003
obelix wrote: [quote=fisken][quote=Mind]absolute hangover.
vad är BTB ?
Brontimolblått (staving) är det har jag för mig. Man har det för att kolla surhetsgrad i kemin.
Är det inte det som gör att man pissar blått?
Jo, det kan det göra, och man skall inte experimentera med BTB i varken sprit eller andra invärtes saker. Det kan faktiskt vara direkt livsfarligt.
Hos överkänsliga personer kan det ge så kraftig hjärtklappning att det leder till infarkt. Inget kul skämt.
1 Guest(s)