December 15, 2002
Hände en jävligt sjuk sak förut när jag kom hem från skolan 😕
Jag satte mig och käkade, sen gick jag upp på mitt rum och satte på datorn. När jag sen skulle sätta på mig headsetet så var det enda jag fick tag på en avsliten sladd... Jag tog upp sladden och såg att den var avsliten precis där som volymkontrollen sitter. Nu började det konstiga.
Dagen innan hade jag använt lurarna, hade på mig dom till ca kl23 igår kväll, då var dom hela. Men nu var dom avslitna och själva huvudenheten var borta... Kollade runt i rummet för att se vart själva lurarna låg, men jag hittade ingenting. Sen gick jag ut i hallen och kollade, och där låg dom. Dom låg ca 5m bort från sladden till dom. Ringde och frågade morsan vafan som hade hänt, (bara hon som varit hemma) och hon visste inget om detta. Däremot när hon legat och sovit på dagen (hon jobbar kväll) så hade hon hört massa rasslande, varpå min hund sprungit in i hennes rum och lagt sig där... Hon sa att det kanske var våran hund som trasslat in sig i lurarna och slitit aav dom, men jag anser att det är omöjligt, hur fan kan han slita av lurarna och sen föra ut dom i hallen? Och morsan har varit hemma hela dagen och inte en enda människa har varit i huset medans hon var hemma...
Vad tror ni har hänt? Tycker detta är lite scary asså :cy:
December 15, 2002
Dadde wrote: Kola på Andarnas makt på TV4+ ikväll så kan ske du får något svar? .. Nä allvarligt det kan vara hunden om den tex gillar att tugga sladdar men det verkar mystiskt.
haha, Andarnas makt... Skrattade så jag grät sist jag såg det programet. Inget för mig tror jag 😉
March 21, 2003
Extatic wrote: Asså jag tror inte det är hunden. Hur lyckas han släpa lurarna ut i hallen? Fan hatar när sånt här händer... Inga billiga lurar heller 🙁
Han kanske bet i dom ? tog dom i munnen och gick iväg med dom till hallen ? hur svårt är det om det inte är en hund ala xxxxxxxs
December 15, 2002
Eric aka jaguLaren wrote: illa illa illa , kanske går att löda.
lurarna skiter jag nästan i i det här fallet, hade jag gjort sönder dom själv hade jag varit mer bekymrad om det. Det är liksom sättet dom gått sönder på, tänk om nåt ägg har varit i huset och donat 😕
fixar jag en lödkolv så är det lugnt, då löder jag ihop skiten...
March 14, 2001
dree wrote: ungefär som i förrgår när jag såg en riktigt stor skugga röra på sig längst bort i ett rum utan fönster. jag tände lyset och det fanns inget i rummet som skulle kunna röra på sig eller att ens likna den skuggan jag såg. :cy:
Skuggan försvinner ju när du tänder lyset #-o
August 7, 2001
Snorch wrote: [quote=dree]ungefär som i förrgår när jag såg en riktigt stor skugga röra på sig längst bort i ett rum utan fönster. jag tände lyset och det fanns inget i rummet som skulle kunna röra på sig eller att ens likna den skuggan jag såg. :cy:
ja?
alltså jag öppnade dörren och ljuset som skapade skuggan kom bakom mig och skuggan försvann snabbt igen. sen tände jag lyset.
December 15, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Extatic]Asså jag tror inte det är hunden. Hur lyckas han släpa lurarna ut i hallen? Fan hatar när sånt här händer... Inga billiga lurar heller 🙁
Hur tunga är dina lurar egentligen? 😛
Massivt gjutjärn? 🙂
jomen asså, han kan ju bära dom i munnen... Men han brukar inte bita i saker förutom hans tennisbollar o sånt. Tror inte han lyckas "snubbla" ut lurarna i hallen...
March 14, 2001
dree wrote: [quote=Snorch][quote=dree]ungefär som i förrgår när jag såg en riktigt stor skugga röra på sig längst bort i ett rum utan fönster. jag tände lyset och det fanns inget i rummet som skulle kunna röra på sig eller att ens likna den skuggan jag såg. :cy:
ja?
alltså jag öppnade dörren och ljuset som skapade skuggan kom bakom mig och skuggan försvann snabbt igen. sen tände jag lyset.
Ähh skämta lite bara..
August 7, 2001
Snorch wrote: [quote=dree][quote=Snorch][quote=dree]ungefär som i förrgår när jag såg en riktigt stor skugga röra på sig längst bort i ett rum utan fönster. jag tände lyset och det fanns inget i rummet som skulle kunna röra på sig eller att ens likna den skuggan jag såg. :cy:
ja?
Ähh skämta lite bara..
och jag är lika trångsynt som vanligt
vi kan väl vara vänner ändå? :pidu:
November 4, 2002
min katt slet sönder mina hörlurar, hittade en del under mattan...
Katthelvetet brukar jämt komma och dra i mina lurar när jag spelar.
Det ligger i djurs natur att vara onda mot dyra saker.. Dem betalar inte så dem visar ingen respekt.
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
1 Guest(s)